En rolig grej!

Skulle egentligen ge en uppdatering från en skitkul fest men det blir det och en rolig sak från Jossan.
Vi fick i alla fall avsluta vår härliga semestervecka ed en fest hos Johanna och John. Det är så mysigt att få komma hem till Johanna för då blir man snygg =). Johanna är nämligen superduktig på att sminka och jag lägger mina pengar mycket hellre på henne än på face och make up store. 
I alla fall när vi var fina och klara kom det lite folk och vi kunde sitta och prata och umgås och sen självklart singstar. Blev totalt grundlurad att jag blev slagen av en kille som var mindre bra, jag tänkte att det kändes lite konstigt men visst jag kan ju vara ganska dålig jag med. Men icke sa nicke för grabben hade bytt mickar ett tag innan så det var några sånger som blev lite fel till hans fördel =). Ska säga att sånt bus gillar jag.
Resten av festen var lugn och trevlig. Istället för att gå ut valde vi den bästa biten med att att gå ut, nämligen fyllematen. Så vi skippade dansen och tog oss direkt till krubbet vilket var mumsigt =).
Tack Johanna och John för en mycket mysig och trevlig fest, vi kommer nästa gång =).




Här kommer den roliga grejen från Jossan, kul om ni vill svara =)

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mig?
5. Skulle du kunna pussa mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de!
7. Beskriv mig med ett ord ^^
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Vad påminner dig om mig?
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?
11. Hur bra känner du mig?
12. När sågs vi senast?
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig

Ja kopiera dessa frågor o skriv dit dem i mitt kommentarfält. Besvara dem!  

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Josefine

1. Vem är du? - mohaa.. jag är lilla anden i flaskan. nej då jag är jag! josefine!!
2. Är vi kompisar? - o ja! de såtaste vänner!
3. Hur och när träffades vi? - milla.. here it comes. april 2001! kolmårdens djurpark is the shit.
4. Tycker du om mig? - nej det är ett för svagt ord. me love u very very much.
5. Skulle du kunna pussa mig? - hehe.. ja en gång till kan väl aldrig skada ;)
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! - milla. du bara är milla helt enkelt. eller milla pilla. för att du tycker om att pilla med saker o ting.
7. Beskriv mig med ett ord - lojal
8. Vad var ditt första intryck av mig? - cool o rolig tjej.
9. Vad påminner dig om mig? - allt pyssel som finns att hitta i denna värld
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara? - det vet du vad det skulle vara!
11. Hur bra känner du mig? - otroligt bra!
12. När sågs vi senast? - i fredags.
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig - den finns redan där.

Postat av: Maria

1. Vem är du? Maria
2. Är vi kompisar?- Har ju inte sett dig på så länge...men vi var ju det då, så då är vi det nu med tycker jag..
3. Hur och när träffades vi? -Vammarskolan
4. Tycker du om mig? -Ja tyckte mycket om dig då, så det skulle jag säkert göra nu oxå
5. Skulle du kunna pussa mig?
-Hmm Kanske
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just de! -Milla... vet inte varför
7. Beskriv mig med ett ord. -Oj.. snäll
8. Vad var ditt första intryck av mig? -Kul, intressant tjej
9. Vad påminner dig om mig? -De gamla korten i albumet
10. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle de då vara?- Kram
11. Hur bra känner du mig? - Inte så bra i nuläget.. vi är ju 10 år äldre:)
12. När sågs vi senast? - Oj minns inte.. var det inte Otten
13. Tänker du sätta in denna i din blogg och kolla vad jag tycker om dig - Kanske det

2008-03-14 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback