Party!!!!!!

Ja då var det festdags igen, eller igen och igen, sist jag var ute var på 80-tals festen och det var i november. Men i alla fall ikväll är det tjejfest hos Jossan och ska jag vara helt ärlig så blir jag lite orolig för en favorit i repris även om jag vet några som hoppas på det =). Men ikväll blir min inställning att jag ska ha kul och må bra imorgon, brukar klara av att kombinera dem två delarna annars men det är något skumt med att vara hemma hos Jossan för där händer det alltid något extra, får komma ihåg att inte låta Jossan hålla koll på mina drinkar så kanske att jag kommer må bättre =).
Sen får vi se hur det blir med utgång, skulle vara kul att första gången få gå till bomull samtidigt som det är skönt att komma hem skapligt. Ja ja vi får se hur det blir.

Nu ska jag i alla fall åka och sola och sen fixa klart en liten överraskning till Jossan, kan ju inte säga vad det är ifall hon skulle läsa min lilla blogg. Hoppas bara att den blir klar så att hon kan få den ikväll.

Annars så är livet ganska lugnt. Börjar närma oss vår semestervecka som ska bli underbart skönt. Har bokat biljetter till något som heter "Stand up iställer för bio" i stockholm och då även fått ett bra pris på ett hotell på drottninggatan. Sen ska vi bara njuta och ta det lugnt och träffa så lite folk som möjligt.

Ja vad händer mer, jo min lillasyster Angelica blir 10 år nästa vecka, ganska stort faktiskt och känns lite konstigt att lilla pluttan ska bli tvåsiffrigt. Sen är det kalas för Sadde som blir så stor så stor, ska fundera ut i veckan vad vi ska köpa till honom. På fredag ska jag och jossan på bio, har väl inte riktigt bestämt vad vi ska se men det blir nog något skoj i alla fall.

Förhoppningsvis blir det ett litet inlägg imorgon om festen med lite bilder.

Puss och hej



Kommentarer
Postat av: Josefine

oh en överraskning till mig! det var spännande! vilken tur att du inte skrev ngt om den här;). haha så jag får inte hålla koll på dina drinkar ikväll. okej då.. det kan jag väl gå med på. puss på dej söt

Postat av: Sadjad

Vem tog hand om dig senast?????

2008-02-02 @ 13:42:46
Postat av: Annie

Jag förstår vad du menar, det här med att se alla stadier och så. Det är bara det att jag vill lära mig så mycket som möjligt om vad man kan använda sig av i undervisningen och hur man kan tackla gymnasieelever med mera. Därför tycker jag att det känns helt onödigt att placeras någon annanstans. Men som sagt, förstår vad du menar..

Kul med tjejfest hos Jossan! Jag tycker inte att du ska ta det föör lugnt, då kommer du ångra dej imorn!=) Ha det så kul och hälsa alla! Puss

2008-02-02 @ 13:49:55
URL: http://allaflickor.blogg.se
Postat av: Alex

haha, hur gick det med festandet sen då?

2008-02-04 @ 14:54:45
URL: http://lovehatereligion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback