Vuxen?

Ja då börjar man bli riktig vuxen nu alltså, då man börjar planera för att skaffa hus. Ja det känns otroligt stort men det känns helt rätt också och som läget är just nu så kommer vi att köpa nytt. Den här veckan har vi varit på banken och fått reda på vad vi får låna och hur mycket vi måste lägga undan och vad vi kommer att få för ny månadskostnad så i Januari börjar vårt stora sparande för att se om vi kan köpa hus. Idag har vi varit på villamässa och fått möjlighet att prata med Eksjöhus där vi har vårt älsklingshus. Ja så nu är det bara att boka tid med en säljare och tala om olika alternativ och se vad som händer men detta projekt får tidigast starta januari 2009 så vi har lite tid på oss vilket jag och Oskar måste intala oss många gånger under denna process.

Här är länken till vårt drömhus:

http://www.eksjohus.se/default.asp?id=556&lng=se
Kolla in planlösningen, precis vad vi vill ha.

Nu ska vi ta det lugnt en stund innan Jossan kommer hit då vi ska laga mat till grabbarna och sen kanske det blir lite spel, jag menar jag mäste få en nya video =).

Imorgon blir det tjejkväll med god mat och riktiga tjejfilmer (ingen romantik utan starka kvinnor).

Så Johanna nu har jag gjort min uppdatering, hoppas du blir nöjd =).

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Josefine

det där kommer bli kalas. o som sagt ni har tid!! ses snart vännen!

Postat av: Anna Kenninger Thorell

Hej tjejen!
Nu har jag äntligen fått lite inblick i blogg världen, nu förstår jag vad ni pratar om. Kul att se vad mycket roligt ni har. Stor kram Nagel Anna

2007-09-12 @ 08:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback