Ännu en helg...

Ja då har ännu en helg gått vilket innebär att jag bara har en helg kvar och sen åker vi till Ullared, spännande, spännande. Jo visst att mina kära vänner är utomlands och en till snart ska det men jag ser fram emot Ullared ändå, jag menar vem tycker inte om att shoppa.

I fredags var det äntligen dags för middagen med Johanna och John som vi hade planerat lång långt tillbaka. Vi gjorde fint här hemma och bjöd på helgkyckling och ris och efteråt hade vi gjort gurk och morotsstavar som vi kunde dippa och en massa exotiska frukter, mycket mumsigt och speciellt när man ska tänka på vad man stoppar i sig. Vi spelade man mot kvinna och med gud som mitt vittne ska jag aldrig mer spela detta förbannade spel för om du är kvinna kan du saker som matlagning, lite smink, hästar, tvättning och allt som både killar och tjejer gör egentligen men är du man kan du bara sport och bara en massa om bilar och om militären och kan man inte den skiten då kan man ta mig F_N inte svara och då kommer man ingenstanns. Sen fick jag väl ge mig för vi kunde inte svara på tjejfrågorna heller medan killarna kunde svara på sina så jag vet bara att jag inte tycker om det, punkt slut.



I lördags rensade vi i garderoberna så vi slängde 6 påsar kläder och 6 påsar handdukar och lakan och bara rensade och då veta vad vi behöver nytt. Totalt sett var lördagen en avslappnande dag och det behövde vi verkligen för att inhämta lite ny energi.

I söndags tog vi det lugnt och åkte till mamma och fikade lite och sen kom Annie och Fredrik på middag och självklart blev det lite singstar med tanke på att vi har köpt nya svenska schlager hits där man kan alla låtar, verkligen skitkul.

Denna vecka blir det föräldramöte, träning, träffa Caroline, träffa Jessica och Brooks och fira Zack och sen kanske ta det lite lugnt också.

Puss och hej
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för i helgen! Det var trevligt! Det låter som du har en spännande vecka framför dig oxå. Skoj. Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback