Händelserik helg.

Ja då har vi paserat en händelserik helg och helgen som startade med fredagen (som vanligt, of course) med en singstar kväll hemma hos oss med gästerna Annie, Fredrik, Johanna och John. Vi fick ett jätte gulligt paket av Johanna & John som verkligen passade bra dagen efter allat sjungande =)



Vi startade singstar ganska så direkt då vi alla redan hade sjungit upp och var redo att starta matchen.


Resultaten såg ut så här:

Johanna, Camilla & Annie vs Oskar, John & Fredrik = 2-1

Oskar, Fredrik & Camilla vs John, Annie & Johanna = 1 - 0
Annie, Oskar & Fredrik vs Camilla, Johanna & John = 2-1

Det bjöds på många härliga skratt med det som gav mest skratt var nog när Fredrik och John skulle sjunga RESPECT och det var tävlingen först till 5000. Ja jag säger bara att bilder säger mer än 1000 ord.



Efter ett tag kände vi att våra röster hade fått nog så då flyttade vi verksamheten till köket där vi spelade ett charader spel och även det bjöd på mycket skratt, speciellt när jag skulle komma på att Oskar gjorde skinka medan jag gissade på knorr, jaja du behövde vara där.



I alla fall tack för en supertrevlig kväll allihopa.

Igår var det dags för Saddes inflyttningsfest då han och Jossan nu har blivit sambo. Vi hade ju köpt den där efterlängtade italienska fotbollströjan till honom i Italien så han fick den presenten av oss och jag tror att han blev glad för den.
Jag kan inte ens börja att gå igenom vilka som var där, för det var så mycket folk och hälften fastnade i hallen eller köket så dem såg man inte röken av. Jag var i alla fall nykter efter fiaskot förr helgen och det kändes ju inte bättre att folk kom och berättade om saker som jag gjorde förra helgen som jag absolut inte har en aning om.
Bra musik och trevligt sällskap och även den härliga fyllan som man sakta men säkert fick se komma fram. Jossan och Stina var härligt goa och glada och lekte fotograf och modell. Sen efter en stund så bytte de till att bita på halsbandet istället, fråga mig inte hur den vändningen kom till. Tack Sadde och Jossan för en kul kväll för det var den verkligen, så nu säger jag bara njut av korten.





Nu i veckan åker Oskar till Örnsköldsvik så då är min ängel (Josefine) så gullig och kommer hit och sover hos mig. Men jag tror att den här veckan kommer att gå fort då jag ska träna, gå på föreläsning, klippa mig & gå till tandläkaren, sen på fredag är det dags för mig att hålla i pink ladies kvällen med god mat och trevligt sällskap. 
På lördag ska jag och Oskar på en dejt som vi planerade in datum för i september, Oskar står för all planering och jag får bara njuta så är det min tur nästa gång. På söndag är det desperate kväll med nya avsnitt och då kommer Karin, Annie och Jossan för att göra mig sällskap medan grabbarna ska titta på film hos Fredrik.

Puss och hej
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha vilka bilder du fick till ;) puss på dej från din ängel

Postat av: Pierre

hehe, du verkar ju ha haft en ännu mer produktiv helg! ;) puss

2007-10-29 @ 09:04:32
URL: http://pierretauberman.blogg.se
Postat av: Sadde

jag blev väldigt glad...tack

2007-10-29 @ 12:49:51
Postat av: Jossan

klart jag orkar! med så god mat så ;) puss

2007-11-01 @ 14:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback