Bakis!!!!!!

Ja då har man varit på tjejfest igår hos Jossan och trots att jag bara drack 6 drinkar totalt på hela kvällen så har jag varit så otroligt bakis idag och har inte gjort något annat än att legat i soffan. Tack gode gud så var Oskar nykter så han har tagit hand om mig idag för det har jag verkligen behövt. Det är så illa att när jag tittar på korten från igår så mår jag illa. Det här är det värsta jag har varit med om på många år och jag lovar mig själv att det inte ska bli så här nåt mer för det pallar jag inte.
I alla fall nu har jag fått gnälla av mig lite så kan jag berätta om vilken skitkul kväll jag hade igår istället. Det var lite nya ansikten och lite gamla men för att bryta isen började vi spela sanning och konsekvens. Jag min lilla fegis valde sanning varenda gång men det kändes som ett säkert kort, förutom första när jag fick visa min favorit ställning på Jessica, tur att det bara var tjejer.
Jessica fick nog den roligaste konsekvensen när hon skulle gå till en granne och be att få låna toapapper, det slog nog det mesta tror jag.



Ville man inte göra en sak eller berätta fick man ta en shot, först var det bailiys men när den tog slut blev det martini istället bläääää. Men det blev några shotar som delades ut i alla fall.



Sen fortsatte festen med dans (hopp i soffan) och sång (skrik) tills vi alla var ganska packade för att inte tala om vad jag var. Sen gick vi till Thomas och Sadde fick ringa efter Oskar som kom och hämtade mig och sen kasta sig i säng. Ska jag vara ärlig tror jag att jag var onykter när jag vaknade i morse med så fyllesjuk har bara varit förnamnet idag,

I alla fall tack för en skitkul kväll men jag lovar att det blir inte lika högt tempo nästa helg.



Nu ska jag lägga mig i soffan igen och tycka lite mer synd om mig.
Puss och hej!

Kommentarer
Postat av: Pierre

haha! helskön kväll alltså ;) Tack för sms:et! puss

Postat av: Josefine

haha en riktigt rolig fest! puss på dej lilla fyllemilla

2007-10-22 @ 19:55:54
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Josefine

Du har blivit utmanad! Kolla in min blogg för att se reglerna! Puss o Hej

2007-10-24 @ 18:53:27
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback