Vad har hänt!!!!!

Ja nu var det dags för en uppdatering igen och det händer så mycket saker att jag inte ens kommer ihåg dem men jag har i alla fall blivit kär och då menar jag verkligen kär...............................................................................................................
i min nya telefon. Den är först och främst rosa och bara här är den perfekt men sen har den radio och musik spelare, 3,1 megapixel kamera, en kalender som gör livet änu enklare för mig alltså helt enkelt underbar.



Ja annars så har vi varit barnvakt och under en helg han vi med att göra det vissa familjer gör på ett helt år kändes det som, vi ät tacos, vi åkte till busfabriken, vi gick på McDonald, vi gick på bio, vi städade, tittade på melodifestvalen och udner tiden vi gjorde detta var mamma och Magnus hemma hos oss och tog det lugnt (somliga har det alldeles för bra =) ).



Sen har familjen myrberg varit här och då var det även dags för en pink ladies fest och denna gång var det final i melodifestivalen som vi bara var tvugna att titta på. Det bjöds på mycket god mat hos Jossan och Sadde bjöd på en Kättsätter tävling, vilket jag förlora på och det var mina frågor jag svarade fel på men det är väl som vanligt att alla har bättre koll på mig än vad jag har själv. Vinnaren (som var Jossan) fick först välja vem hon trodde skulle vinna och chockerande valde hon the Ark. Jag och Karin drägglade i alla fall över Måns eller för att citera en stor, Mums mums. Det var en mycket trevlig kväll och jag ser fram emot nästa kväll vilket ska hållas av mig, mmmmmhhhh undrar vad jag ska hitta på, det blir nog bra det med.



Det var allt för denna gången, puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh äntligen uppdaterat!! kul som vanligt att läsa.. imorn ses vi o jag längtar till såväl sällskapet, maten, godiset o fruarna!! yihaa!! puss

Postat av: Josefine

fartfyllda helger.. haha.. jag som tycker att jag har fasanfullt lugna helger nu när jag har särbo!! puss

2007-04-03 @ 21:13:37
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback