Nu är det helg!

Jaha nu är det helg och jag har sutiit och sovit i solen på balkongen i en timme typ och snart ska jag göra mig iordning för jobbfest ikväll som startar på Bishop 18.30 och sen fortsätter ner till hamnen på någon räkbåt eller liknande. Imorgon blir det att ta det lugnt och städa och sen blir det nog tacos och film på kvällen och på söndag blir det att ladda för Thinking Conference.
Nu ska jag i alla fall göra det här efter Annies bestämmelser so here we go.

Tre saker om mig (som ni kanske inte visste)...
 
Tre jobb jag haft:
 
1) Packa kartonger på Pack & transport

2) Kassörska på Coop Forum

3) Kulmården i Kolmårdens djurpark


Tre platser där jag har bott:
 
1) Gryt
 
2) Valdemarsvik
 
3) Norrköping
 

Tre platser där jag har semestrat:

1) Egypten
 
2) Kanarieöarna
 
3) Frankrike

 
Tre favoriträtter:

1) Tacos

2) Tomatsoppa

3) Lasagne

 
Tre plaser där jag helst skulle vilja vara:

1) I Oskars famn

2) Hemma hos mamma

3) Bland mina vänner (spelar ingen roll vart bara dem är där)

 
Tre personer som ska göra detta på deras blogg:

1) Alex

2) Pierre

3) Oskar


Jaha nu ska jag ner och fixa tvätten och eftersom Oskar tycker att jag viker så dåligt så får han göra det när han kommer hem så ska jag ta en öl på balkongen =), det ni grabbar och tjejer det kan man kalla genus.

Puss och hej,
leverpastej.



Kommentarer
Postat av: Josefine

mmm i vänners närvaro kan man andas ut.. tack för att du finns milla pilla! puss

Postat av: Oskar

Tog du en öl på balkongen????????? Orättvist!
:-)

2007-06-18 @ 20:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback