Jossans födelsedagsfirande!!!!!

Jaha då är äntligen Oskar hemma efter fem långa dager, fast dem var rätt trevliga också med härligt sällskap från min kära vän Josefine. I alla fall så har vi gett upp tapetseringen idag och jag passar på att blogga lite, känner lite krav att jag måste uppdatera lite oftare nu så det är bara att köra på.

Idag har vi åkt ut till Jossans land för att fira hennes 27 års dag och där vi fick vi supergod pastasallad och mycket god kladdkaka (ni måste baka oftare när det blir så otroligt gott =).
Vi satt och pratade och myste och Jossan fick pengar och presentkort precis som hon hade önskat sig.
Det var jag och Oskar, Karin, Carro, Sadde, Saddes mamma, pappa, storasyster, styvpappa och Jossan och hennes föräldrar och alla pratade och hade trevligt.

Tack för en mycket trevlig tillställning och här kommer lite bilder, vill ni se mer får ni gå in på vår pixbox sida.



Nu ska jag gå och äta hamburgare som Oskar har gjort.....mums.

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Jossan

hej! tusen tack för uppvaktandet igår! ni är jolly great! puss

2007-07-01 @ 15:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback