Frågor och svar..

Här kommer lite frågor som jag har tagit från jossan som jag ska göra såhär i sommerhetten, eller jag menar sommarkylan.


NOW YOU KNOW ME
Namn: Camilla Anna Barbro Myrberg
Smeknamn: Milla, millis, lillmilla, millisen
Födelsedag: 17/7 82
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Brunt i botten fast nu har jag lite slingor

FAVORTIER
3 bästa: Oskar, familjen, vännerna
Färg: Rosa, rosa, rosa
Plats: Hemma
Land: England
Författare: Torey Hayden, Camilla Läckberg
Spel: Master of movies
Drog: Chips
Film / serie: Transformers / Supernatural, heroes
Affär: Vero Moda
Tidning: Kändiskryss
Café: Fräcka Fröken

BRUKAR DU..
Gnälla: Det händer väl
Skrika: Nej, ska mycket till för att jag ska skrika
Sova: Så skönt, mellan 8 - 10 timmar
Ha ångest: 
Skada dig själv med flit: Det har man passerat för länge sen
Vilja dö: Nä usch nä
Drömma mardrömmar: Beror på vilken film jag har sett
Ta droger: Absolut inte
Försöka vara annorlunda: Nä trivs rätt bra ändå
Klä dig i svart: Kanske inte helt i svart men svarta byxor är snygga
Röka: Aldrig
Hata folk: Inte hata men störa ihjäl mig
Lita på folk: För att kunna skapa en relation måste du kunna lite på folk

HAR DU..
För många vänner: Lagom just nu men man vet aldrig hur framtiden ser ut
Tvångstankar: Nä det tar min man hand om
Skada: Que?
Färgat håret: Säg en färg så har jag antagligen haft den
Brutit några ben: Ett nyckelben, räknas det
Några piercings: Har haft i tungan, underläppen men den i näsan finns kvar
Gjort bort dig rejält: Nja en gång eller två eller kanske några gånger
Bra självförtroende: Dugligt men det kan bli bättre
Kysst någon: Japp
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja flera gånger
Varit kär: Är kär....
Dumpat någon: Nja
Blivit dumpad: Japp vilket ledde till en örfil som han förtjänade
Varit otrogen: Nej och kommer aldrig vara det
Rymt hemifrån: Vet att jag har tänkt det men vet inte om jag har gjort det
Gjort något olagligt: Det har väl hänt men inget stort

ÄR DU..
Förstående: Ja det tycker jag
Osäker: Beror på situationen
Intressant: Skulle jag tro
Hungrig: Nä, är sällan det
Barnslig: Måste kunna vara det när man jobbar i förskolan
Skoltrött: Sista halvåret på högskolan var lite seg men annars nej
Rolig: Jag får folk att skratta och det är väl huvudsaken
Pratglad: Lite för mycket ibland
Frågvis: Frågar man inte får man inget veta
Organiserad: Jag mår som bäst när jag får strukturera upp saker
Hälsosam: Inte under semestern men skapligt annars
Uttråkad lätt: Nä, trivs med att bara vara ibland
Ansvarsfull: Ja mycket och trivs med det
Besatt: Det har väl hänt 
Arg: Inte så ofta men det händer
Laglig: Så gott som
Svår: Nä det tror jag inte
Bra på att ge komplimanger: Ganska bra, men kan alltid bli bättre
Bra på att få komplimanger: Sen jag blev tillsammans med Oskar

VEM..
Saknar du: Mamma
Kramade du sist: Nagel Anna
Vill du slå: Ingen kanske en boxningssäck
Kysste du sist: Oskar
Skrek du på sist: Höjde rösten till Oskar
Vill du vara som: En person som är ansvarsfull och omtänksam
Sårade dig sist: Vill inte säga det, är mellan mig och den personen
Vill du bli galet full med: Anna. L
Gjorde dig glad senast: Johanna R, John, Johanna V och Robert
Fick du sms från senast: Johanna Roos
Ringde dig senast: Mamma

HUR..
Går du: Skapligt fort för att vara mina korta ben
Svarar du i telefonen: Myrberg eller Camilla
Fördriver du tiden: Korsord, scrappa eller brodera
Mycket pengar har du: Tillräckligt
Bäddar: Varje dag
Många stör du dig på: Några stycken, men inget som inte går över på en stund.


Det var den listan. Imorgon är det min 25 års fest och då vill jag bli så onykter att jag inte behöver tänka på nåt.

Puss och kram


image1041

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh kul med listor! förstår att du blev glad av det gänget senast! vem sårade dig sist? det måste jag få höra om imorn. kan du maila över tacospaj receptet till mig? puss

Postat av: Johanna

Hej vännen! Kul att du blev glad över vår present! När ja kom på ideen var ja verkligen tvungen att genomföra den! Anna sa att du blev tårögd när du fick reda på det... det gjorde mig superglad =) Camilla... vi får allt börja ses mier... du gör mig ju för fasen glad! Kram sålänge så ses vi imorrn!

2007-07-20 @ 22:29:15
URL: http://jojoroos.blogg.se
Postat av: sadde

Du svarar ju aldrig i telefon. Kram

2007-07-21 @ 17:53:53
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback