Cypern

Ja nu tog jag en liten paus i allt packande för att skriva en lite blogg innan jag åker till varmare länder. Ja när vi först fick höra om resan tänkte jag att det blir att åka från ett varmt land till ett annat men efter denna sommar så åker vi från ett kallt land till ett varmt land och det ska bli super kul och super skönt. Och ni behöver inte vara avis för ni vet att min bränna försvinner inom en vecka men det blir skönt att få känna sig lite brun. Det som känns mest skumt är väl att vi ska fira våran bröllopsdag där nere, fattar ni att det har gått ett helt år, för det kan jag säga att det gör inte jag och Oskar. Eftersom vi inte kunde dra med oss tårtan så åt vi den igår och mindes tillbaka och på ett sätt så känns det som igår. Så i och med denna blogg och att vi närmar oss datumet så vill jag tacka alla igen för att ni var med och gjorde vår dag till den bästa dagen i mitt liv, och självklart ett extra stort tack till mina svärföräldrar som bjuder hela familjen plus oss extra (jag & Fredrik) med på denna underbara resa.

Tack och ses snart igen, och jag ska nog kunna uppdatera bloggen en eller två gånger där nere.

Puss & Hej

91660-1095 

Kommentarer
Postat av: Josefine

grattis på årsdagen!! puss på er där i värmen! idag har det faktiskt inte regnat en enda gång än.

Postat av: Josefine

oh ja väntar o längtar efter en uppdatering.. gaah! puss

2007-07-31 @ 20:20:47
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback