25 år!!!!!!!!!!!!!!

Ja då har dagen kommit då jag blev 25 år och alla ni som tror att den här bloggen kommer handla om vilken ångest jag har och hur jobbigt det är att fylla 25 ni kan glömma det för jag tycker bara att det är roligt. Om jag tänker på vad jag har så skulle jag kunna dö lycklig idag (ta det inte för allvarligt för jag vill inte dö men jag menar att jag är nöjd med det jag har). Jag menar idag är jag 25 år, jag har ett fast jobb och nu har jag fått en lite mer ansvarsfull post på arbetet, jag har vänner som jag älskar och trivs med, jag har fått mitt drömbröllop med min egen prins och vi har snart varit gifta ett år och vi älskar varandra och uppskattar varandra. Vi har en lägenhet som vi trivs med och en ganska ny och fin bil som är bara vår. Visst så saknas det barn i den här bilden men det kommer när det kommer och tills dess så njuter jag och Oskar över att vi kan göra vad vi vill nästan när vi vill. Så jag är ledsen om jag har gjort er besvikna men jag är nöjd över det jag har åstadkommit och allt kul som har hänt och ska jag vara ärlig så om mina nästa 25 år är lika bra som dessa 25 så är jag en mycket lycklig människa.

Tack alla ni runtomkring mig som finns där både i glädje och i sorg och som får mig att må bra och skratta, ni vet vilka ni är så det är bara tacka och bocka för utan er skulle livet inte vara hälften så roligt som det är just nu.

Puss på er alla mina vänner och all min familj (även den ingifta ingår här) ni är helt underbara och det vet ni om.

Ja just jag kan ju säga att av min älskling idag har jag fått en prenumeration på en scrapbooking tidning i 6 månader och ett underbart bildspel på hela mitt liv och ikväll ska vi till Grand och bubbla och sen ska vi se Harry Potter så min 25 års dag kan nog inte bli bättre än så.

Puss och hej.






91660-1091

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh va fint skrivet gumman! Glad att du mår bra! Ha en fortsatt underbar dag så ses vi framöver! kram kram / Johanna

Postat av: Maria

Oh grattis på 25 årsdagen i efterskott. Vad kul att man hittade dig här! //Maria Lundgren

2007-07-18 @ 09:37:13
Postat av: Milla

Vad kul att du hittade mig. Hur är det med dig då? Allt bra hoppas jag. Vad gör du nu för tiden? Kram kram

2007-07-18 @ 12:20:48
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Jossan

vilken underbart härlig bild på dig o osse.. den bara visar trygghet! puss på dej världens bästa 25-åring

2007-07-18 @ 15:37:26
Postat av: Maria Lundgren

Allt är bara bra med mig! Är mammaledig just nu!
Och allt är bra med dig med hoppas ja! Kram

2007-07-18 @ 21:37:11
Postat av: Milla

Jajamensan, allt knallar på och själv har jag ju semester istället. Är det första barnet? Hur känns det då att vara mamma, allt bra kan jag tänka mig. Kram

2007-07-19 @ 11:43:34
URL: http://cmillas.blogg.se
Postat av: Maria

Ja det är första barnet. Agnes heter hon och är snart 15 månader. Det känns jättebra att vara mamma. Måste fråga bara, har du nån kontakt med ngn från skolan??
Kram

2007-07-19 @ 14:44:03
Postat av: Milla

Oh vad kul, det kan jag förstå! Jag har träffat Evve, hon jobbar på MQ i stan. Har du någon e-post jag kan nå dig på, eller kanske en blogg också det skulle vara kul att höras lite mer. Kram

2007-07-19 @ 15:58:01
Postat av: Maria

Hotmail har ja o msn. [email protected]
Adda mig eller skriv så ja får tag i din mailadress.
Har en blogg här oxå, men har inte skrivit alls mycke:)
Kram så länge

2007-07-20 @ 16:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback