Utmanad av Annie

Hej! Jag heter Anna Johansson och bor i Protaras. Jag är 44 år och är sjukskriven. Mitt allra största intresse är att titta på sport, jag tittar på allt som finns. Jag har 10 barn och två stycken som jag har gjort mig av med. Jag har grönvitt randigt hår och ljusblå ögon. Jag bara älskar hårdrock och gnällmusik, sånt kan jag inte få nog av och min största idol är Nelly Furtado.


Gör såhär :
Förnamn = Mellan namn
Efternamn = Närmaste granne
Hemstad= senaste bussbesöket
ålder = mammas ålder
yrke = pappas yrke
intressen = det du avskyr
Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )
hårfärg = tröjans färg
ögonfärg = byxornas färg
Musiksmak = sånt du ine tål
Idol = den du senast lyssande på

Jag utmanar: Oskar, Johanna och Pierre

   Här är hon, lilla trollet som utmanade mig =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Men Camilla då... nu e de tdu som e seg med att uppdatera =) puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback