Hemma

Ja egentligen har jag ingen ork eller lust att skriva en blogg men jag ska i alla fall skriva att vi är hemma nu igen efter en underbar vecka på Cypern, fast en vecka var fullt tillräckligt. Jag känner mig lite brunare och det behövde jag efter denna piss sommar rent ut sagt. Här kommer lite bilder och vill ni se alla får ni gå in på http://www.pixbox.se/usr_show_id44969_page0_order1.html



När vi kom hem blev vi alldeles tårögda då våra kära vänner (Sadde och Jossan) hade gjort fint på vårat vardagsrum och lagt ut ett pussel (som vi skulle göra klart) med ett foto på oss, skrivit ett gulligt bra och ett grattis på vår bröllopsdag och sen fick Oskar en kopp av Sadde med en bild på Oskar och Sadde från bröllopet och jag fick en Nalle med en t-shirt som hade en bild på mig och Jossan från bröllopet och sen fick vi varsitt vykort.
Tack så mycket älskade vänner, ni vet vad som värmer i ett gammal =) gift pars hjärta.



Nu har semestern i alla fall tagit slut och nu har vardagen kommit ifatt med jobb, träning och viktväktarna, alltid lika skönt med vardag.


Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Josefine

hello! det är ingen kopp utan ett ölkrus! tänkte att det passade ossemannen bra! puss på er

Postat av: erika

ååååh vilket jättefint pussel ni fått! Sötnosar dom är Jossan o Sadde!
GRATTIS i efterskott på eran första bröllopsdag! :-)

2007-08-11 @ 17:53:35
URL: http://erika81.blogg.se
Postat av: J

vad är normalstorleken på en säng, större säng än normalt totalt subjektiv fråga, haha.

2007-09-26 @ 15:33:17
URL: http://starfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback