Agya Napa

Ja da har man overlevt gardagen da men det var helt otrloligt. Nar vi val kom in i Agya Napa sa hamnade vi pa fel gata och tankte att det har var val inte sa mycket, men sen fragade vi pa Mc vart vi skulle och dem forklarade vagen och fran en lugn gata blev det hur mycket som helst och ljudet dundrade overallt och folk slet i en for att man skulle in pa deras pub och ja det var helt otroligt. Tre stallen orkade vi med sen fick vi nog och gisk till pizza hut innan vi tog en taxi hem och bara njot av lugnet.

Idag ar som sagt sista dagen sa nu galler det verkligen att ligga och pressa det sista vi gor och det ar val skont nar man inte har sovit allt for manga timmar. Till lunch blir det Mc och ikvall blir det en lite finare restauran "Diva" som jag och Oskar hade atit pa var brollopsdag.

Sa nu har jag gjort det jag har lovat och det ar att uppdatera min blogg tva ganger sa nu ska jag ut i solen och svettas lite till.

Puss pa er fran ett mycket, mycket, mycket varmt Cypern.

Kalispera

Kommentarer
Postat av: Josefine

hello!! jag kan ej kommentera inlägget nedan av ngn suspekt anledning!! härligt att läsa att ni har det bra! haha ja inte fann är det lugnt på den bargatan.. puss på er gullungar

Postat av: toker

Låter som om ni haft det riktigt bra. Hoppas det gick bra med volleybollen igår. Hade gärna hängt på, men sovrummet behövdes målas om :)

2007-08-06 @ 08:41:47
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback