Ute i Krokek.

Jaha så har söndagen gått också och en nya vecka har startat. Igår åkte vi ut till Krokek för att hjälpa Sandra och Lou med övervåningen. Förutom ölburken så såg de ju ganska professionella ut men det kan ju ni få avgöra.



Själv fick jag hjälpa Sandra och gosa lite med Zigge. Efter en stund tog vi bilen och pantade och pantade och pantade och pantade för det var inte lite pant de hade sparat på. Sen åkte vi och handla mat och vi hade väl varit borta en timme men grabbarna tyckte att det tog alldeles för lång tid och då tänkte jag att om ni istället jobbar för att oroa er hur lång tid det tar för oss så skulle ni komme mycket längre men det sa jag inte av en rädsla att få något hårt i huvudet. I alla fall hade de kommit riktigt långt med tapetseringen under tiden.



Sen tog dem en liten paus och vi satte oss ute och åt lite pizza och solen gassade härligt i ansiktet på oss. Efter lite avkoppling var det dags att hämta skruttungen Zack som var hos sin mormor och han blev glad av att se mig men som vanligt frågade han direkt efter Oskar, det är inte lätt att komma i andra hand så här men det är livets hårda skola =).

Zack, jag och Sandra tog oss tiden och fikade lite när boysen inte hade tid och det var riktigt mysigt och sen hann faktiskt jag och Zack att läsa lite böcker.



Grabbarna kämpade på bra där uppe och hann till och med börja att lägga lite golv men sen blev det rätt segt så när klockan var typ 21.20 så tackade vi för oss och åkte hem ganska så trötta.
En mycket härlig och ansträngande helg men trots det en mycet mysig helg och jag är glad som fick pussa massor på lillskrutten.

Så vad händer den här veckan, jo mest blir det nog träning så här i veckan och sen på lördag ska jag åka och scrappa en hel dag så det blir väl spännande.

Puss och hej,
från lilla mej.

Kommentarer
Postat av: toker

Tja tja! Börjar bli dags för lite beachvolleyboll snart! Hojta gärna till om ni bestämmer er för att spela någon dag :)

Postat av: Josefine

oh jag håller med din bror!! puss

2007-04-16 @ 16:57:02
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback