Äntligen!!!!!

Nu är det äntligen gjort, efter 10 år fick jag äntligen till det och gick och gjorde den och helt själv dessutom och jag är så stolt. Nu kanske ni undrar vad det är jag har gjort och vissa kanske redan har räknat ut det. Jag har gjort min tatuering, min efterlängtade och planerade tatuering är gjord, den är klar och den är helt enkelt underbar.
Min kära make har varit förberedd på att jag skulle göra den men har väl hela tiden trott att jag inte skulle göra den då jag har skjutit upp det hela så han blev inte jätte glad när han förstodd att nu är det dags. Men nu tycker han faktiskt att den är fin och han kommer att vänja sig.
Min tatuering är mitt stjärntecken (kräftans) och det härliga i det hela är att det är Oskars stjärntecken också så det får lite dubbel betydelse.
Egentligen skulle jag ha gjor tatueringen på en fredag och Jossan skulle ha följt med och hållit mig i handen men tyvärr kunde inte Lucky 7even då så jag fick ta tiden klockan 11 på torsdagen dagen innan och åka själv. Jag ska säga att jag var skapligt nervös och undrade om jag skulle hoppa till av smärta och vara tvungen att göra något jätte stort på benet eller om jag skulle börja gråta eller hur det nu skulle gå till.
I alla fall så satte de dit en mall på benet som såg bra ut och han som tatuerade mig var lugn och sa att han skulle test dra ett streck och hör och häpna jag satt still. Sen fortsatte han och jag kan säga att det var inte skönt, det var som att trycka en nål långt in under huden och dra den runt om och för att inte tala om när han skulle fylla i då kändes det som om han rispade med ett rakblad och det var inte skönt speciellt inte när han kom på benet. Men jag överlevde och trots smärtan så är jag jätte stolt och jätte glad för det var helt klart värt smärtan när man ser hur fin den är och den är bara min och jag älskar den.



Det var allt för den här gången.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Josefine

ja du jag önskade att jag hade kunnat varit med dig o hållt handen.. o hört det underbara ljudet när nålen sticker in i huden och arbetar så att färgen fäster i huden.. mmm... *haha* men det är jag det! du var så duktig vännen! puss

Postat av: toker

Cooligt, måste jag få se i verkligt snart då :)

2007-04-12 @ 15:05:32
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback