Veckan som varit!

Jag ska börja med det största som hände förra veckan (ledsen alla mina kära vänner men det här var det största) nämligen Lisa välkomnades in i familjen. Nu kanske ni tror att jag har fått barn eller nåt men det behöver ni inte oroa er för, för Lisa är nämligen våran nya bil. Vår kära Sture har lämnat storstan och flyttat tillbaka till landet och Lisa har bytt den hektiska storstan Stockholm till en lite mindre storstad. Vår kära ford focus kombi som är bara helt underbar (hon är lite stor om rööva men säg inte det till henne, hon blir så ledsen då). För mig som är van vid en mazda från 87 så är detta min drömbil med både servo, ac och man kan höja och sänka på sidan av ratten, alltså helt enkelt underbart. Så Sture jag kommer sakna dig lite men Lisa kommer att fylla upp din plats (rejält).



Sen i alla fall så flöt veckan på som vanligt och på lördagen var det ingen vanlig dag för det var Zacks födelsedag och han har blivit hela 2 år. Det var en massa barn som var där med sina föräldrar och en massa paket och jag förstod snabbt varför det är så skönt att inte ha en massa barn hemma på helgen när man är ledig för om det är något jag behöver så är det att slippa den volymen två dagar i veckan.
Zack var i alla fall i sitt esse och lika söt som vanligt. Och familjens katt Tarzan var också söt och väldigt kelig.


På kvällen nalkades det fest och detta hemma hos Karin (första gången jag var där och jag blev mycket imponerad av ditt fina hem och speciellt din dansande kung fu hamster. "Everybody was kung fu fighting, hi ha, everybody was fast as lightning.... ") och det bjöds först på en härlig fördrink innan det nalkades mat.



Middagen var underbar och så även sällskapet:



Jossan hade till vår stora glädje inhandlat ett nytt saning och konsekvens spel där man fick snurra flaskan och kasta ett mynt om man skulle ta sanning eller konsekvens och sen var det bara att läsa på lappen och ville man inte gör det var det bara att ta en shot. Sanning frågorna handlade större delen om sex men även om vanliga saker som jag inte kommer på just nu, men det var nåt i alla fall. Men det roliga i spelet var nog konsekvens sakerna och det var allt ifrån att man fick ett kort som jossan där man skulle ta en banan och visa hur långt ner i halsen man tog den,



eller att man som Sadde skulle lägga sig på golvet och låtsas vara en säl som letade efter sin mamma, eller som Karin som fick göra en sexypose, eller Jossan som fick visa allt hon hade i sin handväska (och detta mina damer och herrar tog lååååååååååååååång tid att visa allt).



Själv fick man ett roligt uppdrag att sitta med två papperstussar i näsborrarna i en hel TIMME och det ska jag säga att det var bland den längsta timmen i hela mitt liv och jag var skapligt täppt när det hela var klart sen. Mycket sms skickades också då många uppdrag handlade om det, bland annat fick jag skicka ett till två valfria personer som jag inte fick svara på om de ringde till mig eller svara på ett sms från dem och ett löd så här:
"Jag har blivit bjuden på swingersfest. Vill du följa med? Du giller ju att dansa?"
Ni som fick lite konstiga sms vet nu att jag inte helt var mig själv och hoppas att ni kan skratta åt det i alla fall.

Tack mina underbara vänner för en helskön kväll med mycket skratt och roliga listor, inget slår våra fester eller vad säger ni.

Puss och hej.


Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi.. ja det var en riktigt höjdare!! puss puss

Postat av: toker

Låter som en riktigt kul kväll! :)

2006-09-27 @ 11:01:54
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback