Jossans mat

Ännu en matblogg och denna gång var det inte jag som lagade maten utan min kära vän Josefine som blev tvingad av Sadde att laga mat. Resultatet blev mycket, mycket gott och detta visar klart och tydligt att hon kan bara hon vill tjejen. Maten lagades hemma his Sadde och trots att jag egentligen ville bara vara hemma så hade jag skitkul och var på ett mycket gott humör när vi skildes åt. Det blev en massa härligt skitsnack och självklart lite brottande. Sadde jagade Jossan under bordet och själv hamnade man i underläge tills Sadde tappade koncentrationen och flög in med axeln före i stolen ajajaja. Själv tyckte jag han var lite fjantig när han la en kylklamp på axeln men han är ju lite känslig.

I alla fall vill jag tacka för en underbar middag och mycket härligt sällskap. Ser fram emot imorgon när de 7 ska återförenas på en kräftskiva.
På återseende.

Puss och hej.



Kommentarer
Postat av: Josefine

oh ni ska få smaka nån mer mat sedan!! jag lovar! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback