Bio igen!!!

Jaha då var det dags för en ny recension och idag var jag, Oskar, Fredrik och Annie och såg Click.

91660-455

Filmen handlade om den schyssta killen Michael (spelad av Adam Sandler) som blev utnyttjad på jobbet och som bara ville ge det bästa till sin familj och som nu får chansen att styra sitt liv med hjälp av en universalfjärrkontroll som kan snabbspola igenom tråkigt förspel och sex, hoppa över tråkiga bilköer och tråkigt tjafs med sin fru, den kan även hjälpa dig att se tillbaka och lyssna på den låt ni kysstes till för första gången.  Men vad händer om du utnyttjar dess krafter för egen vinning, kan man snabbspola igenom hela livet?

Jag måste säga att i den här kategorin av film vill jag nog ge den 4 tacos men som film totalt blir det nog bara 3 tacos. Den var bra men kanske lite väl lik Bruce almighty men jag tycker ändå att den är lite mer allvarlig och jag måste ärligt erkänna att jag fällde ett par tårar i filmen.

En film som är ganska lätt att rekommendera men även om jag tyckte att det var väl spenderade pengar så kan man lika gärna vänta tills den kommer ut på dvd.

Allt från myrbergs biohörna.

Puss och hej


Vi som var där.



Kommentarer
Postat av: toker

Var och såg den med Becka. Den var fin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback