Studieresa i stockholm

Då var det dags att stiga upp klockan 5 på morgonen för att packa de sista påsarna till bussen som går klockan 6 från Armbandet och som ska ta oss till storstan.



Vissa var piggarna än andra så här tidigt på morgonen och vissa hade helt enkelt bara vaknat på fel sida.
På bussen delade jag och jossan ut påsar som vi hade gjort dagen innan som bestod av:
En smörgås
En chokladmuffins
Två festis
Två frukter
En liten kexchoklad
En klubba
Sänka skepp + penna
Sen fick man själv välja vad man ville göra.

Framme i Bromma fick grupp 1 (vilket jag var med i) börja med studiebesöket klockan 9 på morgonen. Studiebesöket gav vissa tankar och idéer och speciellt till vår atelje som vi håller på med just nu att göra om. Efter det fick vi åka till hotellet och när Sabina och jag checkade in stod det på tv:n, välkommen Camilla och Sabina Myrberg plus att vi fick reda på att vi fick mycket större rum än alla andra så efter det blev vi fruarna Myrberg. Jag åker gärna dit fler gånger för det var otroligt fint och så centralt som det bara går skulle jag tro.



Och eftersom vi hade störst rum så fick vi vara platsen för fördrinkarna innan vi skulle gå och äta middag.



Lite småglada var det dags att bege sig till restaurang Tre Remmare för att avnjuta en god middag och trevligt sällskap.



Vi hade ju också bokat biljetter till Singing in the rain på oscarsteatern så efter middagen blev den en kort promenad till teatern. Hade lite problem när vi skulle sätta oss och upptäckte att vi satt på balkongen (eller var det heter )och att det var väldigt högt upp. Jag hade svindel så innan det började fick jag titta överallt men inte ner och när teatern väl började gick det bättre men jag hade sådan huvudvärk att när dem andra gick ut så ville jag bara hem och lägga mig.



På lördagen hade vi lite fritid att gå på stan och jag följde med Jossan som träffade sin kompis Lotta och vi fikade lite och klockan 2 hoppade vi på bussen för att ta oss hem till norrköping och till en riktigt kul kväll med barfest och utgång.


Puss och hej.




Kommentarer
Postat av: Jossan

tack tack för den perfekta resan som vi anordnade... puss puss söt

2006-10-09 @ 13:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback