Barfest, barfest hela dan..........

Då har det varit årets fest nämligen vår barfest med maximilian i fokus (vår bar heter så alltså). Det var lite tajt om tid trodde vi när jag inte skulle komma hem förrän vid typ halv 5 och gästerna skulle dimpa in klockan 7 men hör och häpna så har vi nog aldrig varit så förbereda som vi var och vi var i stort sätt klara när de kom.

Och gästerna var dessa:
Josefine, Sadde, Jessica, Valle, Conny, Karin, Annie, Fredrik, Marianne, Linda, Alex, Pierre, Axel, Matte, Jocke, Robban, Johanna + hennes bror och flickvän (ledsen gumman men mitt minne är kort och jag kommer bara inte ihåg vad de heter) och så oss då förstås. Det var hårt kör i baren och totalt fick vi in nästan 2000 kronor vilket var väldigt kul så nu är det bara att börja om från början och samla in nya flaskor så får vi se när vi kan festa loss igen.

Ja trots allt fylleslag var jag nog ganska nykter för att jag stod mestadels i baren och inte mig emot för då fick min älskling vara lite mer social istället.

Vi hoppas verkligen att alla har haft kul och att alla första gången deltagare fick upp suget och vill komma fler gånger.

På palace var det väl inte jätte kul men man kan inte ha roligt hela tiden och jag hade nog alldeles för kul hemma istället.

Nej nu ska jag sluta och tjattra och avsluta med lite bilder från kvällen.



Puss och hej.


Kommentarer
Postat av: toker

Tack för festen! Det var skitkul!

Postat av: Jossan

det var riktigt skoj o goda drinkar...!! ser fram emot nästa barfest o nyårsafton!! hihi.. puss

2006-10-11 @ 10:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback