Mys helg

Så har ännu en helg kommit och gått och denna helg har varit en riktg mys pys helg med min älskling.

I fredags var det idol som vanligt och även om jag kommer få lite slag från höger och vänster så hejar jag faktiskt på erik och tycker nog att han ska vinna.

På lördagen träffade jag Jossan som var så fin i håret att jag knappt kände igen henne och själv så kunde man inte höra att det var jag då min röst försvann i fredags och var lite rosslig på lördagen. Jag hade tänkt att köpa en fin svart klänning på H&M men tror ni att den fanns där, nej. så vi fortsatte vårt letande och till slut på Vero Moda hittade jag en snygg klänning som jag ska ha på julen och till nyår och Jossan hittade en top i samma mönster som invigdes senare på kvällen. Efter det gick vi och käkade med Oskar ochs en dumpade vi Jossan (alltså inte dumpade på riktigt utan vi lämnade bara av henne) och gick och hyrde Mission Impossible 3.
Så fram med chips och på med filmen och vi båda var imponerade av filmen och tyckte att det var det bästa som vi hade hyrt på länge. Sen gick vi och la oss tidigt för jag menar vi är ju typ 25 år och då kan man ju inte vara uppe hela natten längre =),

Idag har varit en lugn och skön dag och vi har haft det bara så mysigt som Oskar och jag kan och har spelat kort, dansat tryckare i köket, lagat mat tillsammans, rensat i källaren och plockat upp julsakerna. Och Sadde vi har plockat upp kartongen med julsakerna för jag vet att det är en vecka kvar till advent men det är skönt att ha sakerna uppe så det är bara att göra det roliga som är kvar.

OCh medans jag sitter och skriver så ljuder musik och sång från Oskar med sin ukulele och det är alltifrån Gessle till små grodorna. Just nu spelas "House of the rising sun" och det är mycket vackert.

Veckan som kommer så ska Oskar till Jönköping och jobba på något som heter dreamhack och blir borta från onsdag till söndag så vi får väl se vad jag kan hitta på för något bus när han är borta.

Det var allt från mig och nu är jag också frisk och min röst är i stort sett återställd så man skulle kunna säga att livet leker.

Puss och hej.






Kommentarer
Postat av: Josefine

hihi.. ja du kommer sannerligen få slag från höger o vänster om du håller på erik var så säker!! hej markus heja markus!! *stoppa inte köttbullar i näsan markus...*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback