Jag är så lycklig!!!!

Jag/vi är så lyckliga, lyckliga, lyckliga, lyckliga. Nu undrar ni självklart vad detta är för tramserier och då ska jag berätta för er att min älskling/bästa vän/själsfrände/oskar har fått ett JOBB och inte vilket jobb som helst utan ett jobb som han verkligen ville ha på Ericsson i Linköping som något support liknande (fråga honom själv för mer detaljer) där han blir anställd som det han har pluggat till nu i nästan 5 år nämligen ingenjör.
Ni förstår inte vilken lättnad det är för oss att veta att han kommer få in pengar varje månad och att vi kommer framförallt att få lediga helger tillsammans vilket vi inte har haft nu på ett par månader ( i alla fall inte hemma tillsammans).

Vi båda har varit så glada idag och när han ringde mig på jobbet idag så började jag nästan gråta och om ni inte tror mig så är det bara att ni frågar Jossan och Sadde för dem var med när han ringde.

Vi firade genom att Oskar hade lagat god mat och till förrätt blev det toast skagen och till varmrätt blev det klyftpotatis och fläskfiléer som först var panerade i ströbröd och sen panerad i ost och så stekte man dem lite lätt. Sen gjorde man en sås på grädde och chilisås för att sen hälla över det på kotletterna och in i ugnen och till det serverades det ett vitt vin.
Mycket smaskigt och nu ska vi bara njuta av varandra och ligga och kramas framför tv:n.




Puss och hej och hallelulja för framtiden.

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh jag är så glad för er skull... puss puss puss på er sötnosar

Postat av: Oskar - På Dreamhack

Hej älskling! Nu sitter jag och väntar på att vi ska få in fler datorer att meka med. Puss puss!

2006-11-29 @ 19:33:41
Postat av: Oskar - På dreamhack 05:25

Hej älskling!!! Nu börjar jag bli lite trött, bara 2 h och 35 minuter kvar på mitt pass. Puss puss!

2006-12-01 @ 05:23:33
Postat av: Toker

Grattis igen då! Till er båda :)

2006-12-04 @ 10:13:33
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback