Vilket rus!!!

Nu ska jag väl själv börja skriva i min blogg och jag ska börja med att berätta lite om gårdagen.

Mina kära vänner och kollegor jossan och sadde kom hit på lite god mat och lite gott att dricka, huvudpu
nkten under kvällen var nog när jag fick det mycket efterlängtade drinkspelet.



Detta startade själva drickande ganska bra och så ringde vi till min kära sambo och pierre och då fick de snilleblixten att de skulle göra en egen blogg tillsammans där de fick ut sina känslor för mig, jossan och sadde. Vi var inte värre än så att vi också gjorde en egen blogg där vi mer eller mindre gav tillbaks. Men tack vare lite osämja i vår grupp fick grabbarna mer kött på bena och gav igen med råge. Då klockan var så mycket så orkade vi inte skriva tillbaka så långt, men vänta bara till nästa gång.

Vi började även spela in musikvedeon till Booten Anna med jossan som sångare och camilla som
kameraman, producent och redigera
re, sadde fick den ärofyllda rollen som statist......inte illa må ni tro.
                                                                                        
                                                       

Tack jossan och sadde för alla era upptåg och för ett härliga och mycket roliga sällskap. Puss på er.

Nä det var nog allt för denna gång, det blir nog minst en uppdatering om dan då jag har semester och inte så mycket att göra.

Kommentarer
Postat av: Jossan

underbart vännen.. så skoj att läsa o så skoj att vi har det så fantastiskt roligt tillsammans! vi sa det att det får bli en fest blogg då vi drygar mot varann.. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback