Västervik?!?!

Igår var planen att jag och johanna och johanna (vetso och roos) skulle åka och bada men så igår kväll fick jag ett sms att vi skulle åka till linköping istället och jag tänkte javisst varför inte. Strax efter 11 blir jag hämtad och vi åker till linköping och sitter och pratar och myser. Vi stannar till och går in i en pysselaffär och kollar lite pärlor och sen åker vi till en annan butik och kollar lite mer pärlor och då kommer johanna.v att det finns en jättebra affär i västervik som vi skulle kunna åka till. Det fick positiv respons från johanna och med hjärtat i halsgropen (planeringsmänniska som jag är har jag lite svårt för såna utfall) så tyckte jag att det kunde bli roligt.

In i bilen igen och efter ett kort stopp på statoil för att köpa lite sallad bar det av mot västervik.

Om det inte är någon som har varit i västervik så tycker jag deffinitivt att ni ska åka till denna gemytliga sommarstad och bara andas in och njut av utsikten. Vi satte oss på en bryggkant och njöt  av solen och den goda salladen och fortsatte prata som vi tjejer är så duktiga på.

Sen gick vi in i staden och tog oss till pysselaffären och vi alla tre kom ut med ett stort smile på läpparna och varsin påse i handen. I johanna och johannas var det pärlor och i min jätte fina papper till min scrapbooking, får se om jag kommer igång nu igen på semestern.
Vi gick in i några fler affärer och när vi kom in till b-young hittade jag en så söt sommarklänning som jag bara måste ha så jag köpte den faktiskt och även nu när jag har kommit hem är jag fortfarande nöjd med mitt köp.

Så nu är jag hemma igen och ska laga lite mat även om man inte är så hungrig i det soliga vädret.

Puss och hej.

                           
                                                                          
                                     

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh så mysigt!! ses imorn min lilla gumma... puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback