Sand överallt ! ! ! ! ! ! !

Ja ta mig tusan nu är det bara att hoppa in i duschen efter Oskar för att få bort all sand. Då börjar ni undra vad vi två har gjort och då ska jag berätta att vi har faktiskt spelat volleyboll i Folkparken IGEN. Vi fick sån mersmak i torsdags att vi bestämde oss för att boka en bana och gå dit och grilla lite innan och dricka lite gott. Vi tog med oss klotgrillen och Oskar var grillmaster.



Det var visserligen bara jag, Oskar och Pierre som åt något för stackars Jossan får ju inte äta något med sin tunga men hon hade med sig lite fruktsallad i alla fall, men bara så du vet det Jossan så led jag med dig ikväll. Sadde hade ju självklart ätit hemma så han satsade bara på öldrickandet.



Sen kom Danne, Sigrid och Henrik och grilla lite och då passade vi på att träna lite med den nyköpta bollen. Lite jobbigt med bara fyra spelare på en sån plan så det är inget jag rekommenderar men vi skrattade mycket och det är ju det livet går ut på.



Sen kom det igång på riktigt och i ena laget var det jag, Oskar, Sigrid och Henrik. I andra laget Jossan, Pierre, Danne och Sadde. Första matchen vanns av andra laget men andr då kom vi igen och det stod ett - ett. Sen kom Jimmy och hoppade in i Jossan lag och så vann dem två matcher på raken och då kände vi oss lite nedstämda. Men sen ville Henrik inte vara med mer och då kom Jimmy till vårt lag och då började det hända lite grejer men tyvärr så förlorade vi med 3 - 4 men vi är glada ändå plus att vi ser fram emot en rematch när vi ska spela ölbrännboll (då kommer du kunna dricka också stumpan). Tanke sen var att vi skulle dra till Conny så jag kunde få se nya placet men tyvärr hade de bråttom ut till Palace så nu sitter jag här och ska snart krypa till kojs efter en härlig lördag.




Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Josefine

ja det har varit en bra dag idag! en heldag igen! o så ses vi förhoppningsvis imorn igen! o på måndag.. o på tisdag.. haha.. puss på dej söt

Postat av: Pierre

Fan vad kul vi hade!!

2006-07-15 @ 23:29:06
URL: http://oskaropierres.blogg.se
Postat av: Toker

LÅter gött det där. Vad var det för boll ni köpte?

2006-07-17 @ 08:32:19
URL: http://toker.blogg.se
Postat av: Toker

ups, såg bilden med bollen efter att jag skrev förra inlägget :)

2006-07-17 @ 08:33:00
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback