premiär

idag gör jag något som jag inte trodde att jag skulle göra.. men efter påtryckningar från högre makter så måste jag tillbedja josefine den eviga drottningen för alltid.. hmm.. ja ja det är josefine som skriver. jag har numera en blogg och ja det är josefine som gjort att jag måste ha en!

fast jag sa faktiskt igår att det kan vara ett roligt tidsfördriv nu när det är semestertider och allt. för det är ju inte så att jag har ett bröllop att planera..

nu är iaf sadjad o josefine hemma hos mig o vi sitter o groggar.. ska börja nu iaf! jävla besserwisser sadjad står o hojtar att jag ljuger.. vi ska börja sadjad och du ska komma krypande härifrån!!

här är vi!!

91660-1

Kommentarer
Postat av: Josefine

hej tjejen! jag o sadde tackar allra ödmjukast för igår. det var en helhetsupplevelse utöver det vanliga.. puss på dej söt o imorn botar vi vidare!! haha.........


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback