Heldag med Jossan och Sadde.

Dagen började sjävklart med att jag gick upp för att äta lite frukost och sen ta mig ner till friskis med oskar för att pumpa lite (har ju faktiskt ganska mycket muskler........hmmmm.....ligger nog bara väldigt djupt inne). Sen när jag kom hem igen var det inte långt kvar tills jag skulle gå upp till jobbet för att möta Jossan, var ju tvungen att gå dit för att ge Eva en stor och fin kram innan även hon skulle gå på semester och sen är det bara så att när Eva ber dig om något då gör man det (fråga Sadde).

Sen åkte vi i lilla kaan för att hämta videokameran och Sadde. Filmade några till scener till den stora filmen......den kommer snart jag lovar ska börja klippa imorgon.



Jossan gick in på törnrosa och fick sin öpgonfransar målade medan jag och Sadde satt och pratade och innan gick in på törnrosa var grället igång och detta fortsatte när Jossan kom tillbaka och hela vägen i bilen till Folkparken och sen gick jag ut och de fortsatte gräla en stund till men sen "pust, stånk och stön" så blev de äntligen klara och Jossan fick puss på axeln och då blev det genast mycket bättre .



Sen fick Jossan hoppa lite i folkparken och sen på begäran av Sadde åkte vi till maxi och letade förtvivlat efter en klänning till Jossan, får nog ge henne godkänt att ha vitt på bröllopet. Hittade i alla fall Oskar födelsedagspresent men det kan jag ju inte skriva här förstår ni väl.

Sen blev det käk på mc och sen ut till Hageby för att tracka Pierre och tigga till sig glass men det gick inte hem, fick vare sig glass eller se Pierre gråta så det var ganska meningslös tripp.




Sen bar det hem till mig och jag fick köra, lite nervöst i början men den gick det bra. För att göra en lång historia kort softa vi hemma hos mig och sen på kvällen träffades vi allihopa plus alex, kalle, daniel, charlotte och saddes syrra (förlåt sadde men jag kommer faktiskt inte ihåg vad hon hette)  och man kan väl inte påstå att jag var super men några träffar fick jag in i alla fall. Men kvällens höjdpunkter var självklart jossans boxslag mot bollen, hade jag varit bollen hade jag inte haft mycket hjärnceller kvar.

                                 
Nä nu ska jag gå och knyta mig.
Puss och hej.



Kommentarer
Postat av: Oskar

Vilket härligt fenomen det är med blogg. Nu behöver man ju inte ens prata med varandra, det räcker ju med att läsa här, underbart!

Postat av: Josefine

kalasblogg bruden!! du greppar ju grejen!! puss o hej

2006-07-13 @ 23:42:50
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Päär

Jag grät efter ni hade gått....

2006-07-13 @ 23:43:30
URL: http://oskaropierres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback