Händelserik dag!

Som sagt var idag har varit en händelserik dag och jag startade dagen med frukost framför datorn och min karriär som redigerare tog fart.

Sen åkte vi till kyrkan och fick svar på en massa frågor inför bröllopet så nu känner jag mig lite lugnare i alla fall.
Efter det kom Pierre till oss och vi åkte till Världens bar och käkade,  grabbarna tog nån typ av stark kekabtallrik och jag åt en mumsig hamburgare.



Sen åkte vi till Hageby och bla bla bla bla bla bla bla inget intressant bla bla bla och sen så åkte vi hem för att ta emot våran bröllopspresent från Siv som var en rottingfåtölj som jag ska sitta i när Oskar spelar piano för mig hmhhhhmmmhhmmm.

Sen drog vi till himpan och spelade aqua golf och det var riktigt kul för även om man aldrig (i alla fall inte jag) kommer komma i dem där näten och vinna nånting så hoppas man ju hela tiden. Pierre försökte visa mig lite sving men gav upp ganska snabbt vilket han gjorde smart i. Oskar fick in några bra sving men honom såg jag inte så mycket av eftersom han var bakom ryggen på mig. Jag lyckades i alla fall träffa en tavla och det gjorde alla småfjuttar och mackor värt det.



Men sen kom nog det roligaste på hela dagen nämligen (trumvirvel) Jossans piercing. Det var spännande att få stå på andra sidan då jag själv faktiskt varit där och piercat tungan (detta var ju länge sen och nu har jag ju blivit mer mogen (fniss) och har inga piercingar kvar) nä seriöst så saknar jag min piercing men nu var det Jossan vi pratade om. I alla fall tyckte jag att hon var jätte duktig och det var en jätte trevlig kille som kunde svara på alla frågor. Jossan tunga blev inte alls så svullen som jag hade hoppats för det hade varit kul att retas lite med henne om hon börjat läspa. Det kommer nog läka fint det där i tungan och då kommer hon kunna byta upp sig till en ny fin stav.




Pierre fick sin dos när vi sen gick för att ta hål i hans öron och våran lilla Sadde gick dit för att byta örhängen, och ja ni läste rätt han gick tillbaka där han tog hål i öronen för att byta örhängen. Det konstigaste var nog att när Pierre hade tagit sina hål kändes det som om han hade haft dem hela tiden och det måste ju att gott betyg, eller?!?!



På kvällen sen mötte vi min kära lillebror Alex och hans vänner och gick och såg kära kapten Jack Sparrow i "Död mans kista". Jag måste säga att jag var lite besviken på den och att ettan var mycket bättre men Johnny Depp var i sitt esse och Orlando Bloom var inte helt fy skam heller. Så har ni inget bättre för er så gå och se denna film, men har ni något bättre för er så kan ni lika gärna vänta tills den kommer på video.

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Josefine

haha din lilla terrorist.. så du hoppades på att min tunga skulle bli svullen.. grr.. tack för dokumentationen!! puss på dej söt o ses snart

Postat av: Toker

ja filmen var kul, men inte lika bra som ettan :)

2006-07-17 @ 08:35:08
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback