Födelsedagsfika + fest

Jaha igår var en händelserik dag som hette duga. Vi började dagen med att släkt och vänner kom på lite fika och gav oss lite presenter (man tackar aldrig nej till presenter).
Jossan och Pierre och Sadde hade vi redan fått presenterna av så av Jonathan fick vi varsin teckning som han hade gjort, Oskar fick en mer en piratflagga på och jag fick en med en kung och en drottning på och när jag frågade vem som var kung och drottning så svarade Jonte helt nonchalante:
- Du och jag såklart!
Självklart att jag inte tänkte på det =).
Av Siv fick vi 200 kronor var på sf bio, kommer att användas flitigt vill jag lova. Av mormor fick vi 300 kronor var på H&M och det kommer att handlas upp i veckan om jag känner mig och Oskar rätt. Av mamma, Magnus, Angelica, Ellinor, Jonathan fick jag min parfym som jag ska ha på bröllopet och det blir Marco Polo som jag fick av Oskar när vi hade varit tillsammans i ett halvår. Oskar fick "Walk the line" vilket åkte på ganska snabbt. Av Annie och Fredrik fick jag en bok som handlar om en tjej som blir bedragen (mmmm undrar om Oskar ska ta det som en pik eller mmmmm) och så fick jag en ansiktstvätt och en fin läppglans och Oskar fick en bok med onödigt vetande eller något sånt och så fick han en kaffekopps värmare till en usb port. Lina och Martin kom lite senare och av dem fick Oskar E.T så nu är det dags att han ska se den och jag fick lite bodyshop grejer med kokossmak eller vad man säger.



Tack så otroligt mycket för alla saker och för att ni vill komma och fira oss.

Sen var det bara att ta en liten vilopaus innan nästa grej skulle börja. Det var Annie, Fredrik, Jossan, Pierre, Conny, Sadde, Jessika och Valle som kom hit och partade med oss. Det blev mycket kort och planerande inför kommande videosuccéer.


Sen tog vi Conny en peruk och då fick han och Sadde för sig att gå över till småbrudarna på andra sidan gatan och först försökte dem ta med ett godisfat som vi fick av Jessika och Valle men det såg jag och stoppade det som dem fick ett fulvin att ta med sig över istället och sen när de hade gått visade Sadde att han hade tagit min Harry Potter film och då tänkte jag " det här ska han få faan för".

Sen blev det "Mozzarella" och "Va fan colo" och "Al dente" fotografier, som jag gott kan rekomendera som partyhöjare. Och självklart lite dans på stolar och soffor, annars är det ju inte fest.



Sen körde Annie igång med kortspelet och sen var fyllan "unstoppable"  och reglerna var helt absurda och det blev en hel del skratt. Sen var det dags för utgång och när jag väl hade kommit till dansgolvet där nere, ja då stod jag där tills det var dags att gå hem. Fick till och med sjunga lite i mikrofon, det lönar sig att flörta med sångaren och bäst på det var nog ta mig tusan jag, Annie och Jessika fast Jessika var nog bäst av oss tre. Sammanfattningsvis så var det en helt enkelt skitkul fest och det känns ju skönt då det var sista kvällen ute i friheten eller vad säger du min älskling.



Puss och hej.


Kommentarer
Postat av: Oskar

Sista kvällen? Jag, Conny och Pierre skall till Otten på fredag! Puss puss!

2006-07-23 @ 14:09:01
Postat av: Josefine

yihaa!! det var suveränt kul o trots den beska eftersmaken igår så var det värt det alla gånger!

Postat av: Erika

Vilka fester ni har! Ni är galna *ler*

Ha en underbar dag på lördag!!!! Tråkigt att jag inte kunde komma och ta en smygg-titt!

Kram Erika (Jossans kompis)

2006-07-26 @ 10:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback