Födelsedag!!!!!!!!

Happy birthday to meeeee, happy birthday to meeee, happy birthday dear Camilla, Happy birthday to meeeee.

För er som inte har förstått det så är det min födelsedag idag och jag blir hela 24 år idag, inte illa va!
Idag vaknade jag av det mest underbara ljud man kan vakna till, nämligen min kära Oskars sångröst som sjöng den vackra sången "Ja må hon leva" och det gör jag. Jag fick en fin blåbärstårt (som jag har sparat tills nu) och två goda smörgåsar och ett glas mjölk och så fick jag äta på sängen, vilket man bara får en gång om året. Sen fick jag ett stort paket och jag satt och funderade på vad det kunde vara och det här var en utav väldigt få gånger som jag faktiskt inte hade klurat ut vad det kunde vara. Jag öppnade paket (som var iklätt i telia papper) och i paketet låg en massa foldrar mmmhhhh tänkte jag vad kan jag ha fått egentligen, då längst in i paketet får jag upp ett ticnet kuvert och i där låg det två biljetter till RENT i september, såååååå kuuuuul. Jag blir så glad för jag går sällan på musikaler och det är bland det bästa jag vet. Tack älsklingen min för att du känner mig så väl. Sen är nästa fråga, vem ska jag gå med. Hmmmmm om jag ska vara ärlig så lutar det mer att det blir Jossan som följer med för hon är lite mer intresserad av musikaler än vad Oskar är men å andra sidan är det en stund kvar, så låt bästa man/kvinna vinna =).



Skulle bli bowling ikväll men finns typ inget som är öppet så det blir middag på pappa grappa och sen får vi se om vi kastar lite boll i parken, man vet ju aldrig.

Nu till något mer lite allvarligt för egentligen så har jag lite sorg idag, fast bara lite sådär lagom, det öär nämligen så att (suck) oskar ska lämnain sin förlovningsring idag vilket innebär att jag får aldrig med se den ringen plus att Oskar kommer gå ringlös fram till bröllopet. Visst egentligen är det småpotatis men ändå det känns lite sorgligt så därför har jag tagit lite kort så att ni kan få se ringen en sista gång med mig. Han ska smälta ner ringen och lägga på extra guld så jag tror att det kommer bli en extra fin ny ring som snart ska sitta på hans finger.



Så nu var det tråkiga allvaret över och nu så ska jag berätta att jag har fått grattis sms av min morbror Martin och sen har jag fått av Annie, Oskars lillasyster och sen har Jossan ringt från jobbet och så har hon och barnen sjungit för mig, tack stumpan det värmde verkligen. Sen ska jag åka ut till min mamma snart och så ska vi jobba med placeringskorten (inte lika kul men ett nödvändigt ont). Vi får väl se vad mer jag får för grattis hälsningar idag. Imorgon är det min tur och uppvakta för då fyller älsklingen år och nej jag kan inte berätta vad han får för tro det eller ej men han läser faktiskt vad jag skriver här så ni får vänta till imorgon, precis som Oskar.

En liten extra grej som jag nu tillför två dagar senare. Vi träffades på kvällen på pappa grappa, det var jag, Oskar, Jossan, Pierre, Conny och Sadde. Vi åt god mat och vi fick så fina presenter som Oskar och jag får unna oss och en fin inbjudan den 26 hem till dem, undrar vad som händer då, den som lever får se. Sen blev det lite volleyboll för omväxlning skull och sen åkte vi hem till Conny och jag fick äntligen se hans lya, mycket fint måste jag säga, bara han får upp lite mer på väggarna så har jag inget att säga.



Puss och hej



Kommentarer
Postat av: Pierre

Grattis!!!!! Bra att du tar med Jossan!! Ottenfredag here comes osse o päär!!!

Postat av: Josefine

låt bäste kvinna vinna!! absolut!! det tycker jag.. den där mannen honom struntar vi i.. haha!!

2006-07-17 @ 18:03:26
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Oskar

Tjo vad konstigt det känns att gå utan ring. Men snart får jag på en ännu finare. Grattispuss på dig min älskling!
//Oskar

2006-07-17 @ 18:20:41
URL: http://oskaropierres.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback