Uppdatering

Jaha så var det dags igen att uppdatera lite. Måste vara ärlig och säga att det är inte lika kul att blogga när man inte har sin bästa kamera längre men jag kan ju inte lämna er helt ovetande så lite måste jag ju skriva till er.

Oskar kom ju hem i alla fall och vi levde som på moln i alla fall en timme, men det var en underbar timme vi fick. På kvällen sen så åkte vi till min kära svägerska och firade hennes födelsedag och blev serverade en mycket god middag av henne och hennes kära pojkvän. Det var en mycket trevlig kväll som vanligt med de tu och det var knappt att man ville åka hem trots att tiden gick så fort.


På torsdagen sen var det dags för den årliga julfesten på telia som detta år hölls i connys lokal istället för albrektsvägen vilket var skönt. Det var väldigt mysigt med god mat och härliga samtal och lite senare blev det närkamp med singstar tills oskar och jag helt enkelt inte orkade mer utan bara ville hem.
Det var tråkigt att du inte kunde vara med Karin men nu lämnar jag över med varm hand till dig och hoppas att ni får det riktigt trevligt nästa år med.



På lördagmorgon vaknade både oskar och jag med ett stort leende på läpparna för det var vår första helg hemma tillsammans på hur länge som helst känns det som. Vi åkte till Annie och fikade på goda lussebullar och härliga pepparkakor och sen bar det av mot linköping där vi skulle shoppa julklappar. Tiden bara rusade iväg och nästan alla julklappar är klara nu och man kan äntligen börja att slappna av.
Sen kom vi hem för att vara barnvakt till mitt kära kusinbarn Erik. Det var lite svårt i början men sen släppte han loss rejält och vi spelade piano och sjöng och bakade pepparkakor och badade och lekte och till slut så lyckades han somna så det blev lite lugn och ro. Det var jätte mysigt att ha honom och hoppas på att vi kan vara barnvakter fler gånger.



Ja sen igår söndag var det julstädning och sen kom conny och karin på middag och sen började vi att titta på the sentinental men klockan 23 gav vi upp då det var 40 minuter kvar på filmen.

Ja det var allt för denna gång.
Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Josefine

härligt med bloggande igen!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback