Lilla Nathalie

Lilla, söta, gulliga Nathalie med hennes underbara, gulliga mamma Anna.

91660-606

Vi fick ett jättefint inbjudningskort till lilla Nathalies dop i Matteuskyrkan och självklart ville vi vara där.
På grund av en så hektiskt termin har jag inte fått möjligheten att träffa lilla Nathalie än men gud hon var nog den sötaste lilla tjej jag har sett.
Dopet var jättefint men Nathalie var inte så lycklig och lyckades nog skrika sig igenom hela processen och konstigt är väl inte det med tanke på att man har på sig enkonstig klänning och man vet inte riktigt vart man är.




Efteråt gick vi till Matteusgården och fick lite fika och tårta och man fick se hur Nathalie gick från famn till famn och jag och Oskar väntade kvar tills vi var bland dem sista och sen fick jag mysa lite med tösabiten. Hoppas att jag kan komma och hälsa på nu under mellandagarna och mysa lite mer.

 Man kan altid ta en paus från allt och sitta och läsa.

Jätte tack Anna för att vi fick komma, det var jätte mysigt att få uppleva Nathalies dop.

Puss och hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback