Vem är jag?????

Höger eller vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Lite ledsen men samtidigt glad för mina bästa vänners skull
Favoritgodis?
Lysmelk, mmmmmmmmm
Är det nåt du absolut inte äter? Blodpudding och rotmos, blä och usch

Kläder just nu?
Jeanskjol och rosa tröja
Musik just nu? Trafiken utanför
Vad sa du senast? Hör av dig om du vill att vi ska komma över sen
Favorit-hangout? Hemma, home sweet home
Sommarplaner? Har ju knappt denna sommar tagit slut men åka på upptäcksfärd med jossan och sadde och förhoppningsvis ha en bulle i magen =)
Är du bra på matte? Ja på vardagsmatten men inte mer än så

Fisk eller badkruka?
Badkruka
Saft eller alkohol? Tycker inte om saft så det blir deffinitivt alkohol
Längd och vikt? 156 och 60 kg nu efter en tung sommar
Hur många kuddar sover du med? 2
Favoritväder? Soligt och ca 25 grader

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med dig?
Stereo, hammare och bibeln (den enda bok som jag kom på som skulle räcka ett tag)
Spelar du något instrument? Ja klarinett, lite gitarr och lite piano
Morgon- eller nattmänniska? Morgonstund har guld i mun
Sparare eller slösare? Till mitt stora vansinne slösare
Vem är viktigast för dig? Oskar, utan tvekan
Bästa film? Måste nog säga att just nu är det nog V för vendetta då den är så cool
Tror du på liv på andra planeter? Har inte tagit ställning till det
Kommer du ihåg din första kärlek? Ja fast det var mer kärlek till kärleken än till personen
Älskar du henne/honom fortfarande?  Nä eftersom jag aldrig var kär i honom så var det inga problem
Har du några homosexuella vänner? Nope bara några som borde komma ut ur garderoben (skoja bara)
Tror du på mirakel? Jag tror på ödet men mirakel vet i katten
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid? Ja annars skulle jag aldrig ha lovat oskar evig trohet i kyrkan

Ser du dig själv som tolerant mot andra? Jajamensan och speciellt i mitt yrke
Ser du på kärleken som ett misstag? Aldrig, vare sig du blir bränd eller är lycklig kommer du alltid ha lärt dig något på vägen
Bio eller promenad? Promenad är mysigast men det är ju så kul att gå på bio, jag säger båda
Är du kittlig? Om jag vill
Snarkar du? Nope, kanske pratar lite på sin höjd
Stjärntecken? Kräftan den röe

Rädd för insekter?
Japp
Äckliga insekter? Alla insekter är äckliga
Största svaghet? Planerar för mycket
Det här är jag bra på? Att jag planerar så mycket
Bästa bok? Ondskan måste jag nog säga för den berörde mig väldigt djupt

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Att kunna lyfta saker med hjälp av tanken
Chips, morötter eller godis? Chips, chips, chips
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nja man skulle väl kunna säga att bloggen är en liten form av dagbok men jag skriver inte så mycket känslor
Har du någon flickvän/pojkvän? Make
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Har piercat mig och ska göra min lilla tatuering i höst
Stökigt eller välstädat? något mittimellan, försöker ha det välstädat
Gungar du på stolen? Nope, har ramlat en gång och slog mig ås rejält så det skippar vi


Kommentarer
Postat av: Josefine

alltid intressant att läsa korta faktapunkter om sina nära o kära.. tack för allt milla...

Postat av: Toker

Bulle i magen? det var det värsta...lycka till med det :)

2006-08-28 @ 10:45:40
URL: http://toker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback