Sista dagen i Parga

Jaha nu var det sista dagen och stackars lilla mig var alldeles sjuk igar och det slutade med att jag fick krakas for att ma battre sa nar vi kom hem fran stranden igar sa sov jag fram och tillbaka till klockan ringde 9 imorse.

Sa idag har jag gjort en oskar och legat under parasoll met hela dagen och det var ganska skont faktiskt nu, men nu mar jag battre och vi ska gora staden osaker med jossan och pierre en sista gang.

Vi har haft en underbar vecka med mycket  solande och badande och bara tagit det allmant lugnt men nu saknar jag vardagen och min goda mat.


Syns om en dag och da ska du fa min goda mat igen Sadde.

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: PargaJossan

ja du milla nu sitter vi har en sista gang pa internetcafet..cafe o cafe.. jag saknar din mat massor sa det ska bli sa mumsigt imornkvall!! puss

2006-08-13 @ 21:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback