My baby is back

Äntligen, äntligen är min käre man hemma och det var ett kärt återseende. Jag vet sadde att du tycker att jag är en fjant och men jag är en stolt fjant (räcker ut tungan åt skärmen, moget, nope men roligt). Jag fick till och med en present från Gina Tricot men ska nog gå och byta den då det inte var min färg men det är ju tanken som räknas.

Nu ska vi njuta av att det är fredag och att det kommer en underbar helg. Imorgon ska han iväg och köra bil men när han kommer tillbaka ska vi gå på "Snakes on a plane", hoppas att jag får skratta så mycket som jag tror att jag kommer. Kommer dock sakna att jag inte ska få träffa mina kära vänner jossan, sadde och pierre i helgen så vi får nog kommer en sväng upp till conny för att säga hej åtminstone.
Jag får återkomma imorgon om hur många tacos filmen får.

Puss och hej.

 

The klan!!!!!!
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

jag kommer sakna dig med så ni får ta o pallra er till conny om så bara för att säga hej!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback