Kom hem =(

21 timmar och 23 minuter tills min älskling kommer hem och jag får pussa på honom igen. Nä jag saknar honom inte alls, bara jätte jätte mycket.
I tisdags efter jobbet åkte Oskar till Stockholm och lilla stannars hemma för att jobba med alla små söta barn.

Men tack vare mina härliga vänner har jag inte haft en lugn stund sen han åkte förrän idag och jag har knappt hunnit tänka på att han inte har varit hemma förutom på natten.


I tisdags åkte jag hem till jossan och pierre och lagade chicken a la king till dem och sadde.



Efter det skulle vi titta på säsongsstarten av desperate housewifes men innan det attackerade jossan sadde med en pet flaska och eftersom vi kommer frn finspång såg vi ett blogg kort framför oss och bad om en favorit i repris till saddes stora glädje, NOT.



Sen gick vi och satte oss i soffan och sadde och pierre stökade till i köket värre än vanligt men onyfikna som vi är sket vi i det (eller inte, men man kan ju alltid låtsas).


Efter ett tag fick jag och jossan varsin kopp the och sen kommer sadde och pierre in med en sockerkaka me choklad som de har bakat, från början utan fusk. Jag är mycket imponerad. Dem är våra räddare från vardags mörkret. Puss på och tack för en god kaka även om ni (sadde) inte fick som ni ville.

På onsdagen efter naglarna mötte jag upp jossan och sadde och åkte och hämtade en box och kort hemma hos sadde och sen åka hem till mig för att börja med maten. Jag fick en present av sadde och jossan som jag nu ska lära mig hur jag och oskar fungerar och av det jag har läst hittills så stämmer äckligt mycket så jag vet inte om jag vågar läsa mer.

Jag skulle i alla fall laga min första vegetariska rätt och det skulle bli fyllda paprikor och självklart gjorde jag köttfärsfyllda för sadde och pierres skull. Det blev mycket gott även om jag var väldigt trött och tro det eller ej men det som smakade godast var faktiskt den vegetariska.
Egentligen skulle vi ha tittat på fotboll men eftersom det inte gick att installera boxen gick de andra med på att titta på "Dude were is my car" en film som jag bara älskar och det lockade till mycket skratt i soffan. Jossan tyckte att det var så roligt att hon gick opch sa "Shibby" hela dan på jobbet och tog med lite bubbelplast som hon kunde smälla. Hade jag haft en struts också hade nog hennes dag varit gjord.


Nä nu ska jag gå och laga lite tomatsoppa och sitta och snora framför tv:n, jäkla ungar som smittar så fort man träder in nosen innanför dörren.
Och ja jossan jag började klippa lite på parga klippen men jag måste få tag på hajen musiken innan jag kan fortsätta.

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Josefine

shibby milla.. oh så det stämmer äckligt mycket alltså.. intressant.. ja för fan vart har du strutsen..?? kan du inte kirra en till imorn? jag kan spela in hajen musiken.. "dun dun dun dun dun dun dun dun dun dun.. plask".. what oes mine say? dude, what does mine say? sweet.. hahahahahahaha!

Postat av: Sadjad Azari

tack för maten o ditt underbara sällskap...pappa tackar också!!ni är alttid välkommna hem till mej!!nästa sommar ska vi på road trip!!

2006-08-25 @ 10:25:20
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback