Home sweet home.

Herr och Fru Myrberg är tillbaka!!!!!!!!

91660-275

Ja nu är den härliga semestern slut och allt är i stort sett som vanligt och man har hunnit arbeta hela tre dagar nu. Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men guuud vad jag har längtat hem, jag har längtat hem så mycket att Oskar fick pussa marken på Arlanda (inte trodde ni väl att jag själv skulle göra det dööhhh).



Inte för att det var något fel på Parga eller på sällskapet, det var alldeles utmärkt ........



men jag saknade min mat och speciellt efter att jag blev jätte dålig på lördagen och sen saknade jag min familj och vänner och mitt hem, det låter som om jag var borta i ett år men det var faktiskt bara en vecka.

Men allt har varit så underbart i övrigt och som vi har skrivit i många utav våra vykort så har jossan och pierre varit ett dagligt inslag i vår resa och det har varit mycket underhållande och trevligt. Matan har för det mesta varit god och trots att jossan inte håller med mig så har vädret varit underbart förutom en dag då det regnade i stort set hela dagen, men annars har det blivit mycket sol och badande.



Tack Käre och Agneta för den jättefina gesten med champagnen och choklad, den njöt vi av första kvällen innan vi gick ut och åt. Tack =).

Grabbarna har varit lite mer gay än vanligt men vi börjar bli så vana vid det här laget att vi knappt reagerar.



Tack mina kära vänner Josefine och Pierre Tauberman det har varit en underbar resa och vi åker gärna fler gånger med er.



Självklart har vi ju även före och efterkort som är ett måste på en solsemester:

 Före.
Efter.

Första fotot är taget utan blixt så ni får föreställa er lite, snälla för vår skull.

Resten av veckan kommer i en ny blogg inom en snar framtid.

Puss och hej.

Kommentarer
Postat av: Josefine

inte bara var ni brunare utan ni ser fan smalare ut också.. vilket jävla orättvist land vi lever i.. haha.. puss söt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback