Herr och fru Tauberman

Mina allra bästa vänner gifte sig igår och jag fick vara med och se hur vackra, snygga, underbara och söta de två var och uppleva allt fint som sades om dem. Det var helt underbart vackert och jag grät när Josefine kom in i sin vackra klänning och när vi fick lyssna på "I do it for you" i solosång.



91660-209


Är de inte det vackraste par man har sett.


Det var en härlig fest med roliga tal och spex och en hel del pussande och alla fick ta del av brudparet. Helt underbart jobbat av kvällens värdpar Jessika och Walle, det gjorde ni bra, fattar bara inte varför ni var så nervösa man kan tro att ni inte hade gjort något annat.







Det blev även en helt underbar bröllopsvals där de slog Travolta och Thurman med hästlängder.



Festen höll på långt in på småtimmarna och brudparet vägrade att gå hem utan när musiken stannade då kom taxin. Jag har nog aldrig haft så här kul och ett sånt röj och jag tror att de flesta instämmer.



Tack mina kära vänner för ett underbart bröllop och en underbar fest och att vi fick vara med och dela denna dag med er och vi hoppas att det blev precis som ni hade tänkt er och lite till =).

Några av oss alla som var där och sjävklart min snygga bordsdam.'



Puss mina små sötnozar.

Next stop Parga, here we come, ja just det först ska jag bara hämta Jossan och Pierre på President och så ska vi äta tacopaj och se när de får sprätta lite.


Puss och hej.


Kommentarer
Postat av: Erika

Ja, vilket UUUUNDERBART GALET ROLIGT Röj vi hade.... När jag kom hem ville benen liksom inte sluta dansa så jag tog sista dansen hemma. Botten Anna såklart! :-)

Ha det så roligt på bröllopsresan!

KRamar

2006-08-07 @ 07:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback