Herr och fru Myrberg!!!!!

Jag kom, jag såg, jag segrade eller nåt sånt i alla fall nu är Camilla Hallgren långt borta och framför er sitter nu Camilla Myrberg. Helt sjukt men helt sant. Har hämtat passet också så nu kan jag åka på honeymoon i mitt nya namn, Jippie. Jag måste tacka alla vänner och släkt för att ni gjorde den bästa dagen i mitt och Oskars liv helt enkelt underbart. Puss på er alla och ett speciellt tack till alla ni som slet och hjälpte till extra, You know who you are!!

Tänkte med dessa rader lämna bröllopet och festen och minnas denna dag blott genom kort och film och vänners vackra ord för att sen skriva på det livet som faktiskt finns efter bröllopet =), tro det eller ej
.

Puss och hej.











Och ja jag grät jätte mycket för allt var så perfekt och det är mycket tack vare er så ta åt er för den här dagen kommer jag aldrig att glömma.

Kommentarer
Postat av: Josefine

oh äntligen ett nytt inlägg! som jag väntat! o gud så kul med roliga nya bilder som jag ej sett tidigare!! puss på dej söt o tack för hjälpen idag! ses om några timmar igen! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback