Påskhelg.

Just nu sitter jag här i K'llby på långfredagen och bara njuter av livet. Jag känner mig riktigt fit, jag är utvilad efter en lång natts sömn. Har spelat lite raving rabbits, har gjort ett par örhängen till mig själv och ett halsband till Agneta. Och nu så väntar vi på att maten ska serveras och gulliga och underbara Agneta har stått i köket nästan hela dagen medan vi bara blir uppassade. Jag njuter just nu av allt tror jag.

En annan rolig sak som har hänt i veckan är att jag har fått ett riktigt hedersuppdrag. Det är nämligen så att min moster fyller 30 år nu i sommar och jag har fått ansvaret att se till att fixa dekorationer och styra upp vem som gör vad och se till att allt blir bra. Jag tycker att detta är så roligt och har till och med fixat en bra pärm med platsfickor och registerlappar som jag kan fylla på för att strukturera upp hela festen.
Nu skulle jag vilja be er som läser om lite hjälp. Det är nämligen så att temat kommer vara 80-tal och även lite med 80-tals filmer. Grundfärgerna är tänkt lila och silver. Det jag skulle vilja ha hjälp med är lite dekorationstips för att få det snyggt i bygdegården. Jag har lite tankar själv men jag tror det är bättre om jag inte skriver det så får ni bara ge mig dem tipsen ni har. Det är planerat för ungefär 50 gäster och det jag framförallt behöver hjälp med är någon rolig bordsplacering, det bästa är om man kan göra något roligt själv utan att det blir för dyrt.

Imorgon blir det nog en sväng in till Lidköping och sen får vi se om hönan Polly hittar hit nu när vi är i Källby, man kan ju alltid hoppas =). Till kvällen blir det lamm till middag vilket är mycket att se fram emot.
På söndag åker vi hem och eventuellt kanske bio på kvällen, är inte riktigt bestämt än men man kan ju alltid hoppas och på måndag blir en lugn och skön hemmadag med lite scrapbooking.

Så nu har jag uppdaterat för ett tag framöver, så nu får ni vänta åtminstone en månad innan nästa uppdatering =).


Ha en riktigt glad och härlig påsk och jag hoppas att ni får vara lediga och njuta av varandras sällskap.
Puss 

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://marie.robe.nu/

2008-03-21 @ 20:37:02
Postat av: Josefin

Haha. Tack själva. jätte mysigt=)
Uscha idag ska man åka hem. vill inte=/
Ta hand om Er kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback