Utmaning

Titta det blir en uppdatering idag med =). Det kan ni tacka Johanna.R för som har varit så snäll och utmanat mig. So here we go......
  
Regler:
Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg där den svarar på frågorna. I slutet av inlägget utmanar bloggaren nya personer.
  
Vad gjorde du för tio år sedan? 
Jag var då 15 år och gick mitt sista halvår på högstadiet. Jag hängde mycket i sörping med min kompis och hennes kille och hans kompis som jag tyckte var söt. Bodde hos mamma i klockaretorpet och pendlade varje dag till valdemarsvik......det var en pärs.
  
Vad gjorde du för ett år sedan? 
Njöt av livet =). Om jag kollar i min 10 årskalender så var jag mycket med Jossan (som jag fortfarande gör) och Oskar började sitt jobb på combitech och åkte på mycket kurser.
  
Fem snask du gillar? 
* Skulle vilja säga chips på alla fem eftersom jag älskar chips, men, men.
* Marabou choklad. Tur att jag inte äter det så ofta men inga problem att trycka i mig 200 gram
* Lysmelk, det viktigaste i min lösviktspåse
* Majschips. Snacks som gör dig mät utan att du får allt för dåligt samvete =)
* Varma chips, såna du kan köpa på bio. Kan utan problem äta upp en hel sån själv (då pratar vi om den stora) oavsett längden på filmen.
  
Fem sånger du kan hela texten utantill:
Jag skulle nog mest vilja säga barnsånger men som Johanna skrev så är det kanske lite fusk.

* Dancing in the dark...Jessie
* Karma Chamelion...Culture Club
* Light my candle...RENT soundtrack (sjunger både killen och tjejens verser)
* Father and son...Cat Stevens
* Du är allt..Shirley Clamp

Snälla kolla mig inte om det här. Jag tror att jag kan hänga med i hela texten men jag kan nog inte sjunga själv =)


Vad skulle du göra om du var miljonär?
Betala av alla lån, köpa vårt drömhus, hjälpa min familj. Men framförallt så hoppas jag att jag fortsätter att vara samma person med samma värderingar och att jag blir behandlad som jag blir idag annars är det inte vårt en enda krona.

  
Tre dåliga vanor:
* Planerar alldeles för mycket
* Har en kort stubin mot Oskar när jag är trött eller mår dåligt....förlåt älskling =(
* Kommer ofta lite för sent
  
Fem saker du gillar att göra?
* Vara med Oskar.....såklart
* Vara med min familj
* Bara få umgås med mina/våra kära vänner
* Pyssla =)
* Tro det eller ej men att jobba. Saknar mina små gullungar på jobbet och jag har ett stort behov av att få alla mysiga kramar och härliga kommentarer och att få se att det jag gör påverkar dem positivt inför framtiden.

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa:
* Svarta skinnkläder..såna härliga från 80 talet.
* Linnen instoppade i byxor med hög midja ....usch..
* Tröjor med axelvaddar
* Stuprörsbyxor...passar enligt mig bara en kroppstyp och den har inte jag
* Byxor instoppade i pumps

Fyra favoritsaker: 
* Digitalkameran
* Datorn
* Min plattång

* Mina naglar (fixar dem en gång i månade så att de blir fina så de får vara med på listan =))

 

 

3 personer jag utmanar: 
* Alex
* Josefine.A
* Pierre

 

 Snyggingen som utmanade mig,,,,,,

 

 

Det var allt från mig. Puss och hej.


Kommentarer
Postat av: Annie

Eh, ursäkta?? Varför blir inte jag utmanad? Snyft.. Ba schemte, det är okej. Hoppas ni hade det mysigt i Sthlm! Puss

Postat av: Johanna

haha... det kallar ja en bra vän o utmana.. .det gick fort =)

2008-02-28 @ 18:29:41
URL: http://jojoroos.blogg.se
Postat av: Josefine

är josefine a jag eller skulle inte a´t vara med? puss

2008-02-28 @ 20:00:00
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback