Frågor

Snodde den här från min brors blogg http://lovehatereligion.blogg.se/

Skulle du lämna Sverige för "din största kärlek" om du visste att du aldrig skulle kunna återvända?

Svar: Jag vet faktiskt inte, tycker begreppet "min största kärlek" är lite luddig. Om jag skulle lämna Sverige för Oskars skull, ja absolut men för någon som jag kanske inte kände så väl men var lyckligt förälskad.......jag vet inte


Skulle du kunna i någon situation mörda någon?

Svar: Nej aldrig, räknar inte självförsvar som mord.


Du blir kär i din bästa väns pojkvän/flickvän. Vad skulle du göra?

Svar: Jag skulle försöka att leva mitt liv normalt och om det skulle ta slut tror jag att jag skulle prata med min vän och förklara min känslor och sen kanske ta det från det.


Skulle du sälja din vänstra tumme för 200.000kr?

Svar: Aldrig, jag menar tummen har du ju till en massa saker som.....äh.....som till exempel......äh......


Du får reda på att din pojkvän/flickvän har deltagit i en porrfilm. Vad skulle du göra?

Svar: Fråga om vi skulle kolla på den =). Jag skulle nog kanske bli lite upprörd om jag inte hade fått reda på det ur ett sjukdoms perspektiv men jag menar vad kan jag påverka en människas bakgrund, gjort är gjort, det viktiga är väl kanske att det inte ska ske igen. Det beror också lite vilken typ av porrfilm. 


Skulle du kunna offra dit liv för någonting/någon?

Svar: Jag tror det men jag tror också att sin egen överlevnadsinstinkt är ganska stor så .........


Om du misstänkte att din flickvän/pojkvän var otrogen mot dig, skulle du läsa hennes/hans dagbok?

Svar: Nja, skulle nog inte dra mig för att läsa hans sms, jag menar jag tycker att det är okej att läsa mina och om han tar illa upp så kanske att det finns sanning till min oro.


Du är hemma ensam.
En främling knackar på din dörr och säger att han blir jagad av en mördare och behöver låna telefånen.
Skulle du släppa in den personen?

Svar: NEJ. Jag skulle vilja vara en god samarit men jag litar inte på människor, skulle möjliga kunna slänga ut min mobil eller ringa själv, men att riskera mitt liv på det sättet känns bara dumdristigt,


Du hittar en plånbok på gatan med 10.000kr i. Skulle du behålla den?

Svar: Absolut inte. Jag skulle inte ha några problem med att behålla pengar som jag hittar på gatan men aldrig en plånbok oavsett vilka pengar som ligger där och aldrig om jag ser någon som tappar pengar. Behandla andra som du själv vill bli behandlad. 


Skulle du kunna dränka en kattunge för en resa till Paris?

Svar: Nej, nej och åter nej. Kostar bara ca 800 kr till paris med Ryan Air och det är inte värt att dränka en gullig kattunge för det.


Ditt hus brinner och du kan bara ta med dig en sak, vad skulle du ta med dig?

Svar: Vår externa hårddisk med alla våra bilder och filmer. Så länge Oskar är okej det vill säga.


Du har tre val. Skulle du rädda 10.000 människor i Indien,
40 människor i din skola eller din bästa vän?

Svar: Självklart min bästa vän, ja måste gå efter det som skulle få mig att må sämst och det skulle nog vara att förlora min bästa vän med vetskapen att jag hade kunnat göra något. Känns hemskt att man är villig att offra så många människor för en person men samtidigt tror jag att det är ganska naturligt. 


Din bästa väns pojkvän/flickvän är otrogen mot henne/honom. Du gillar din väns partner mycket.
Skulle du berätta för din vän att hennes/hans flickvän/pojkvän var otrogen mot henne?

Svar: Jag skulle nog gå till pojkvännen och säga vad jag vet och ge honom ett ultimatum att antingen berättar du eller så gör jag det och sen skulle jag nog skälla ut honom efter noter.

 

 

 

Här kommer lite bilder från i lördags, jag klarade mig bra på söndagen för er som undrade och det var underbart skönt =).

 

 

Puss och hej


Kommentarer
Postat av: Caroline

Tja Camilla! Det går ju inte att klicka på bilderna! Vill se juee...kram kram

Postat av: Josefine

hihi läste nyss dina svar. jag svarade preci själv också! ses snart. puss

2008-02-09 @ 17:08:46
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Sadjad

Båda tummarna för en halv mille??? Ses snart...

2008-02-09 @ 17:19:10
Postat av: Josefine

då får de väl för fan hålla i plånboken lite bättre;)

2008-02-10 @ 20:45:59
URL: http://www.josephines.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback