Biohelg

Nu har jag fått lite skäll för att jag är dålig på att uppdatera så därför ska jag uppdatera om vår biohelg.
I fredags var Jossan och Sadde här och åt tacopaj som var beställt eftersom Jossan hade vunnit en valfri middag i midsomras. 



Vi åt  och myste och skrattade tillsammans och innan vi visste ordet av så var det dags att dra sig ner mot filmstaden för att titta på "Jumper".  Jag kan rekommendera den här filmen tille rsom vill ha en film "dagen efter" och inte vill tänka. Saknades mycket i storyn så att jag får nog säga att denna film floppade i vårat tycke. Den bästa karaktärer var britten som hade en mysig dialekt och var skapligt bitchig och härlig. 
Träffade Markus och Pierre på bion och de höll med om att det var inte den bästa film de hade sett.

I lördags ville jag och Oskar mysa till det rejält så vi bestämde att vi skulle gå och bowla, så vi bokade tid på Hugos. För det första var det såååååå mysigt att gå och bowla bara vi två, vi var som nykära och gick och pussades nästan hela tiden. Och som det inte vore nog så gjorde jag en massa strike, bland annat på första kastet (eller hur man ska säga). 



Tyvärr vann jag inte över Oskar men det gör inget för det var helt underbart ändå. Sen åt vi varsin hamburgertallrik och sen hem för att titta på melodifestivalen som var ganska dålig men det gick ändå.  

I söndags tyckte vi att det var dags att köpa en nya kamera så vi ringde till Pierre och fick ett tips på en kamera som vi skulle ha efter våra krav så det var bara att åka ner till Expert och köpa den och kors i taket så köpte vi en försäkring också, take a walk on the wild side för en gångs skull =).

 Snyggt foto taget med den nya kameran.....

På kvällen träffade vi Alex och Josefine och satt och pratade lite innan vi skulle gå på bion. 

   Du får bli sur på mig Josefine men jag tycket att ni blev bra på det här kortet så jag tog med det i alla fall.

Josefine var supertrevlig och jag hoppas verkligen att vi inte skrämde bort henne, men jag tyckte inte att vi var mer galna än vanligt men vad vet jag. Sen var det dags att titta på "Cloverfield". Det var en och en halvtimmes nervpirr rakt igenom. Bra filmat, kändes äkta förutom några saker i storyn som jag störde mig på men det finns det nästan alltid. Kan verkligen rekommendera den här filmen om man vill hoppa och bli skrämd. Alex gav den en 5, jag skulle inte vilja ge den så högt men definitivt en 4.  


Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska vår dejt fortsätta. Blir en ny blogg om vår härliga semestervecka, det är ju bara onsdag idag så vi har ju några dagar till att njuta av =).

Puss och hej. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej Milla... va kul me en uppdatering! Er semestervecka låter inte helt fel... ska nog komma ihpg den ideen till nästa år =) Er semestervecka avslutas ju hos oss.... ska försöka se till att det blir ett kul avslut... läääängtar! PUSS O KRAM

Postat av: Alex

Ah, se där ja. bildbevis och allt :)
Tack för senast, hoppas ni får en skön fortsättning på veckan ;)

2008-02-27 @ 23:00:55
URL: http://lovehatereligion.blogg.se
Postat av: Josefine

oh det är inte jag som är josefine a det måste ju vara alexs nya pingla. jag blev inte utmanad. det var det värsta. kameran verkar vara riktigt nice. ses på måndag!

2008-02-28 @ 20:07:07
URL: http://www.josephines.blogg.se
Postat av: Josefin

Men Milla då, haha med den bilden skrämmer jag väl iväg er mamma, ne får ta nya bättre någon gång=)

2008-03-01 @ 10:13:46
URL: http://aouris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback